Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 10:53

Dust betragtede dem blot, mens Diana gik hen til Kuuma, og nussede ham bag øret. Han så på mens Kuuma lagde sin kind mod hendes bryst, dog kun distraheret af at King og Ace kom hen til ham, og prikkede til ham. Han begyndte at nusse dem over halsen, mens hans blik fortsat var rettet mod varulven og clomansen, der stod foran ham. Der var ingen reaktion at læse, i hverken hans kropssprog såvel som hans øje, der var en nærmest uhyggelig mangel på alt menneskeligt over ham, sådan som han blot stod der.
"Nå men jeg er vist ved at blive lidt af et tredjehjul, i denne her situation, så jeg vil lade jer 2 være alene igen!" sagde han roligt før han klappede King og Ace en sidste gang på hovedet, gik hen til Diana og lagde noget i hendes lomme "Husk nu at sluge den din tosse, så ses vi bare på et andet tidspunkt!" sagde han roligt. Han lavede et kort nik med hovedet mod Kuuma, før han vendte dem ryggen og gik hen til kanten af bakken. En blid vind kom som kaldet, selvom det klart var et tilfælde og i det øjeblik den ramte Dust, opløste han sig til sand, og svævede med den og hans våben væk fra dem.

//Im out ^^
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 11:08

Diana smilede let til Dust, da han kom hen til hende, og lagde noget i hendes lomme. Da han havde sagt hun skulle huske at sluge den, var hun fuldt bevidst om hvad det var han havde givet hende, og hun nikkede blot til det han sagde. Let vendte hun sig mod ham, og gav ham et hurtigt kram, før han gik.
"Vi ses din store psykopat!" sagde hun mildt for sig selv, mens hun så hvordan sandet fulgte vinden, og stille svævede væk. Let vendte hun sig mod Kuuma igen, og betragtede ham lidt med et tænkende smil, før hun gik helt hen til ham igen, og nussede ham bag øret. Hun stod så han igen kunne lægge sin kind mod hendes bryst, og man kunne mærke på hende, at denne lille episode havde givet hende meget at tænke over.l

King og Ace havde også vendt sig mod Dust, da han havde stillet sig henne ved kanten, og i samme øjeblik vinden havde "grebet ham" var de straks begyndt at løbe med, og var forsvundet ud i skoven. Man kunne igen høre bioraptorernes smukke lyde, men denne gang vendte Diana ikke sin opmærksomhed mod dem, da hun nu havde sine tanker kredsene om Kuuma.
"Du ved godt du kommer til at opleve, en del fucked up ting hvis du bliver hos mig ikke?" spurgte hun mildt, og strøg ham en sidste gang over hovedet, før hun gik hen mod indgangen til hendes hule.

Hun stoppede dog lige før hun trådte ind i mørket, og så om på ham med et forførende drilsk blik, og et smil på læben der var svært at læse, men som sammen med blikket kunne tale direkte til hans dyriske lyster.
"Kom så vovse, følg efter din alfa!" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 18:54

Kuuma så ikke rigtig hvad da skete, udover han puttede sig ind til sin Alpha's bryst og nød duften så vel som varmen fra hende, Han havde dog bemærket Dust's skygge nærme sig så vel som fornemt at de gav hinanden et kram, så vel som han så dust's skygge lægge noget i Diana's lomme, og han sendte sin Alpha et nysgerrigt blik, han holdt sig roligt ind til hende med armene om hende's ben, med hænderne på hende's talje, Og han havde bemærket Dust's nikke til ham og han gav et venligt nik tilbage, og så Dust forsvinde.

Han havde skam hørt Diana kalde Dust en stor psykopat, men han ville ikke blande sig i det, han holdt sig bare ind til hende, imens han så hende vende sig imod ham, og han så roligt på hende med sine kærlige varme så vel som blide øjne, han så osse hende's tænkende smil, og han bøjede hovedet som tegn på han var klar til og lyde bud, eller andre ting hun måtte bede eller spørge om, men han begyndte dog og slappe af da hun gik hen til ham igen og han lagde sig ind til hende igen og knurrede glad over hun nussede ham bag øret, han lagde sit hoved ved hende's bryst, og nappede kort og blidt omkring hvor brystvorten ville sidde under trøjen og BHen, dog uden og bide hul, selv om han gerne ville smage hende's blod, og han nussede blidt hende's talje, som det syndede sig for en beta for sin Alpha, at gøre dem tilfredse, uanset behov, men hun var den dominerende, Alpha'en, ergo bestemte hun og han kunne lide det på den måde.

Han havde hørt King og Ace, så vel som da vinden ''tog Dust'' med, og han hørte dem straks løbe med, så vel som forsvinde ud i skoven, men hen reagerede ikke på det, Diana havde han's fulde opmærksomhed, og han så hende dybt i øjnene imens han lyttede til hende, og han svarede blidt med munden ved hende's ene bryst.
''ved jeg, min Alpha, men jeg vil tage det som det kommer, intet kan skræmme mig væk fra dig af''
Han svarede mildt og blidt, han så op på hende, og han nød hende's strøg over han's hoved, og da han så hende gå imod indgangen til sin hule, rejste han sig op for og følge med.

Han så hende stoppe op før hun trådte ind i mørket, og han stoppede automatisk op, han bemærkede hende's forførende drilske blik, og han så hende's smil, men han tog det som det sammen med hende's blik, og han hørte hende, og han vidste ikke om hun talte til ham, eller han's indre bæst, men den reagerede som en beta han ulv ville reagere på sin alpha hun ulv's parring's udfordring, en udfordring da gik ud på og tilfredsstille hunnen, og han greb den ved og rejse mig op, halvt bevidst som sig selv, og som sit indre dyr, og han gik over til hende, fulgte efter sin Alpha, og han lagde armene om hende, uden og være krævende, imens han tog sit tøj af og smed over til sin taske så han kun havde underbukser på igen, men denne gang med stor lyst i sit krop's sprog allerede, fordi hun var Alpha, og han så sig selv som Beta, men han begyndte blidt og slikke hende på halsen imens han holdt om hende, blidt nussende hende's mave og langsomt op på brysterne hvor han nussede blidt, og han trak roligt hende's trøje lidt til side så lidt af hende's skulder var blottet og han nappede blidt i hende's skulder og små slikkede, imens han knurrede lystent dog underdarigt, som en ulv da besvare sin Alpha's parring's kald og var klar til og gøre hvad han kunne for og tilfredsstille sin Alpha, men stadig var hun den dominerende, så han holdt sig tilbage, indtil hun gav ham lov til og fortsætte, til at tilfredsstille hende, hvis hun ville, og han klemte og nussede kærligt, blidt, og venligt hende's bryster imens han små nappede i hende's skulder, ventede på hende's svar.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 20:54

Diana var udemærket bevidst om, hvad det var hun gjorde ved ham, Kuuma var lige den slags mand hun vidste hvordan hun skulle appellere til, for at få ham i det rigtige humør, for han var trossalt varulv, og hun var en beastcaller, så hun vidste meget om dyr, hvilket havde vist sig da hun havde brugt insekter, som angrebs metode.
"Ah ah aah, du har ikke fået lov vovse!" sagde hun drillende, og fjernede hans hænder fra sine bryster, mens hun så drillende på ham. Han fik ikke lov til at komme til så nemt, det var jo hende der bestemte og selvom hun faktisk havde nydt hans beta opførsel overfor hende, så skulle han stadig vide sig sikker på at han ikke fik lov til noget, så længe han ikke havde fået hendes tilladelse til det. Dog lod hun ham nappe i hendes skulder, mens hun let tog en lille ting op af lommen, som tydeligvis var den ting Dust havde givet hende.

Det var en lille pille lignende genstand, lavet af sand, og den så nærmest levende ud. Let lagde Diana den på sin tunge, lukkede munden og slugte den, det hele gjort i forførende bevægelser, før hun let strøg Kuuma hen over hovedet. Hun kyssede ham blidt på panden, tog et par skridt væk fra ham, og begyndte let at tage sin hat og trøje af foran ham, langsomt og efterfulgt af et frækt blik rettet mod ham, med et tilhørende blik. Hun åbnede let sine bukser, og sørgede for at stritte frækt med måsen mens hun tog dem af, mens hendes ordre om at han ikke måtte røre endnu, stadig galt så han kun måtte nyde synet, indtil han fik andet af vide af hans alpha.

Nu hvor hun stod i sort undertøj foran ham, smilede hun frækt til ham og gik hen til ham. Hun strøg ham let under hagen med en blid finger, mens hun så dybt ind i hans øjne.
"Har vovse lært, hvordan man er en dygtig beta ulv?" hviskede hun frækt "For hvis vovse ikke gør hvad der bliver sagt, bliver jeg meget utilfreds! Og vovse vil vel ikke gøre sin alfa utilfreds, vil han vel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 21:22

Kuuma vidste hun var bevidst om det, fordi hun kendte ham jo, på sin ulv, og han kunne godt lide hende, og han vidste osse hun vidste hvordan hun skulle få ham i det rigtige humør, og han kunne allerede mærke det i sig selv, han så blidt på hende, han hørte hende sige han ikke havde fået lov, og han knurrede lystent, lod hende dog fjerne han's hænder fra sine bryster, men han nød hende's dominerende måde og være på, og han svarede hende venligt og drillende.
''nææh har jeg ikke, min Alpha, hehe''
han var nu bevidst om hun kunne være dominerende, som en Alpha, og det var tydeligt på ham at han nød det i fulde drag, imens han osse vidste han ikke fik lov til og komme så nemt frem, og det generede ham ikke, det gik ud på ham, at hun nød det, men han nappede hende blidt i skulderen, imens han roligt så på pillen og så nysgerrig ud i ansigtet, men spurgte ikke, han holdt bare om hende.

Han så den lille pille genstand, som så ud til og være lavet af sand, og han trodet et sekund den var levende, men han brummede bare, han så dog Diana let lægge den på sin tunge, lukke munden og sluge den, og det var tydeligt han reagere på det ved han's skaft som begyndte og blive hårdt, han så dog på sin Alpha da hun strøg ham hen over hoved og kyssede han's pande, han knurrede nydende og lystent til svar, han så hende dog gå lidt væk fra ham, og han så hende tage sin hat og trøje af, han så det gik langsomt og det ophidsede ham meget, han så det frække blik, som han besvarede, dog med et blik som osse betød at hun var den dominerende og han ville lyde hende's bud, han bemærkede dog osse blikket, og han smilede lystent til hende, imens han så hun let åbnede sine bukser, og osse så hun strittede med måsen, og han mærkede sit skaft blive helt stift, og han var mere end klar til og bestige hende, men han ville lade hende føre an, så han stod, som en artig beta, og ventede på han's Alpha gav ham lov til noget, men imellemtiden nød han bare det han så, imens det var tydeligt han nød det, at lade hende dominere ham, at lade hende føre an og bestemme, og han ventede bare roligt på hende's ordre, med sine venlige gule øjne på hende.

Han så hende stå i undertøj, og han var stadig mega klar til og lyde hende's bud, fordi han tændte på hende, på hende's dominerende væsen, og på det generalt, han så hende's frække smil, og han så hende gå over til ham, han knurrede lystent og glad, imens han mærkede hun strøg ham under hagen med en blid finger, og han så hende dybt i øjnene med sine lystne blide kærlige øjne, han hørte hende, og han svarede stille, nydende, frækt, lystent, dog underdarigt, som tegn på hun var den dominerende, som er typisk for ulve at gøre alpha'en opmærksom på.
''jeg er klar til og lyde dit bud, min Alpha, og jeg vil med glæde gøre som da bliver sagt, og vel ikke gøre min alpha utilfreds, nej''
han lød glad, lysten, dog underdarig da han sagde det, og han satte sig på knæ foran hende og lagde sit hoved på hende's mave imens han så op på hende, ventede på ordre, som en artig vovse, trods han's skaft var i fuld størrelse, så var det tydeligt at Diana havde den fulde dominecering.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 21:52

Hun smilede tilfreds over det hendes lille beta ulv sagde, og nød at han var så underdanig overfor hende, så hun strøg ham let over hovedet da han gik i knæ foran hende, og lagde sit hoved mod hendes mave.
"Dygtig vovse, en beta skal kende sin plads overfor hans alpha!" sagde hun frækt, mens hun betragtede ham med varme øjne "Er du klar til at tilfredsstille mine lyster vovse?" hun strøg ham en sidste gang over hovedet, før hun med en finger under hans hage førte ham op på benene igen, og tog ham med hen til sengen, hvor han blev skubbet ned og sidde.

Igen stod hun lidt fra ham, og hun smed let og elegant hendes undertøj foran ham, mens hun smilede tirrende af ham. En svag og meget lille duft af pheromoner kom fra hende, og den var kun lige til at ænse, selv for hans stærke næse og det var noget, som hun gjorde bevidst for at gøre ham godt liderlig, så han ikke ville holde tilbage når hun gav ham lov til at komme til. Da hun stod nøgen foran ham, var det som at se en engel uden vinger, hendes krop var fuldstændig perfekt formet, hendes bryster struttede smukt frem trods deres størrelse, og man kunne nu dufte at situationen havde gjort hende opstemt, for hendes underliv var blevet vådt, og klart til en indtrænger.

"Smid underbukserne vovse, og lad mig se det dejlige lem, der snart skal tilfredsstille mine lyster!" sagde hun med en ophidsende undertone, i hendes frække stemme, mens hun gik hen til ham og strøg hans bryst kasse, så hendes krop var lokkende meget indenfor hans rækkevidde. Hun havde stadig ikke givet ham lov til at røre, eller lægge op til at starte parringen, men hun havde skam givet udtryk for, at han gerne måtte lægge sit hoved mod hendes krop, og det kunne jo betyde at han måske måtte slikke sig vej ned af hendes krop til hendes våde mis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 22:12

Han så hende's tilfredse smil, nok fordi han var en god beta ulv, og han så meget glad ud, fordi han kunne gøre hende tilfreds på den måde, han knurrede lavt og glad ved hende's strøg over han's hoved, han lyttede til hende, og han knurrede nydende, adlydende, så vel som blidt til hende og svarede.
''og jeg elsker hvor min plads er, min Alpha, helt alvorligt, jeg elsker den''
han havde hørt det frække i hende's stemme, han så dybt ind i hende's varme øjne, han hørte hende, og svarede lydigt, så vel som lykkeligt.
''ja, Min Alpha, jeg stopper ikke før du er tilfreds''
han lød alvorlig, lysten, glad, og varm, imens han mærkede hende stryge ham over hoved en sidste gang, og han fulgte lydigt med hende og lod hende tage ham over til sengen, og satte sig ned for hende.

Han så hende stå lidt fra ham, og han så hende let og elefant smide sit undertøj, og han så hende's tirrende smil, han blinkede til hende for og lade hende vide han havde set det, og underdarigt, lade hende vide han var klar til og lyde hende's bud, og han kunne osse dufte pheromonerne som kom fra Diana, han kunne lige ænse det, men det var der, og det tændte ham, men han blev dog siddende, underdarigt, men han var mere end klar til og springe på hende og tilfredsstille hende, og det var tydeligt, men det var osse tydeligt han var underdarig, imens han ventede hun gav ham lov, eller bad ham om noget, men det var osse tydeligt han nød det i fulde drag, han så hende som en slags engel, hun bar så perfekt, og han så hende's tillokkende bryster, hende's generalt perfekte hende, og han kunne dufte hun kunne lide situationen, nok lige så meget som han kunne, og han bemærkede hende's våde underliv, han slikkede sig om munden og så op på hende med bedende øjne, at han gerne ville smage hende's underliv, gerne slikke hende.

Han hørte hende og adlød med det samme, han trak roligt sine underbukser af og spredte sine ben let så man kunne se han's stive lem i sin fulde størrelse, som så ud til og være ret kræftig i omkredsen med en længde på 20.7 cm, han rødmede svagt, underdarigt, imens han lod hende føre an, så vel som han nød det hele, han havde osse hørt det ophidsende i hende's undertone, i hende's frække stemme så vel som lyde, og han nød hun strøg ham over brystkassen, han knurrede lykkeligt, lystent, klar, og glad, og han måtte anstrenge sig lidt for ikke og bestige hende, men han lod sin ulv vente, på hende's ordre, hende's ord var lov, og han nød det, han nød det meget, han vidste hun ikke havde givet ham lov til og røre eller lægge op til at starte parringen, men når han tænkte over det, havde hun givet udtryk for han kunne røre med sit hoved, og det måtte osse betyde sin tunge, så han så ud til og tænke lidt, og lænede sig ind imod hende, på en underdarig, næsten bedende måde, og han begyndte blidt og slikke hende på skulderen og små nappe, uden og røre med sine hænder og osse lidt under hende, som tegn på hun var den da bestemte, og han slikkede blidt videre ned på hende's bryst, og kærligt lod tungen glide omkring hende's brystvorte, han suttede lidt på brystet for kærligt og blidt, at lade tungen glide ned af maven på hende, og let ned mellem hende's ben, og han snusede hende's duft ind mellem hende's ben, og begyndte så at slikke hende's våde mis, og det var tydeligt han nød smagen, og bare hende i det hele taget, imens han slikkede kærligt omkring hende's mis, blidt mellem køn's læberne, med sin ru ulve agtige tunge, og kærligt let ind i hende's skede uden og lægge op til parring, men for og give hende nydelse så vel som tilfredsstillense, og han slikkede blidt og kærligt i hende's mis, slikkede det våde i sig, smagte på safterne, imens han så op på hende med et underdarigt, små bedende blik, at han kunne lide smagen, men ville lade hende bestemme, det var dog stadig tydeligt han nød at lade hende bestemme, lade hende dominere.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 22:27

Diana smilede nydende, ved synet af hans stive lem der så ud til, at være vokset til fuld størrelse, og med den størrelse han havde, skulle han nok kunne tilfredsstille hendes lystige mis, når ellers han fik lov til at parre sig med hende. Hun blev kun mere tilfreds i hendes blik, da han havde opfanget at han gerne måtte slikke på hendes krop, så da han slikkede hende fra skulderen ned til hendes brystvorte som han kælede for, før han slikkede sig ned til hendes våde mis, smilede hun bare nydende mens hun spredte benene lidt for ham, og begyndte at lave nogle små nydende lyde, ved følelsen af hans ru tunge der slikkede hende så dejligt. Imens han slikkede hende så hun ham dybt i øjnene, med øjne der strålede af dominans og nydelse, mens hun nussede ham i nakken.
"Dygtig vovse sådan at gennemskue hvad du må!" hviskede hun nydende, og var tydeligvis tilfreds med ham.

Efter at have ladet ham slikke hende i lidt tid, tog hun blidt fat i hans øre og trak hans hoved lidt væk fra hendes mis. Hun smilede nydende, kradsede ham kort bag øret, og vendte så ryggen til ham, for at gå ned på alle fire og strutte med hendes perfekte numse, så han kunne se direkte ind i hendes våde mis, der var klar til at han besteg hende, og begyndte at parre sig lystigt med hende. Let drejede hun hovedet mod ham, og lavede et lettede bedende og tirrende ansigts udtryk.
"Åh vovse, kom så her med dig, bestig din alphas krop, og knep mig til du ikke kan mere!" sagde hun med en dominerende, og dog lettere bedende stemme "Giv mig hele din dejlige pik, og fyld mig med din varme sperm!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 22:40

Han så hende smile nydende, ved han's skaft, og han smilede glad, han håbedet dog han kunne tilfredsstille sin Alpha, og han nød osse synet af hende, i stor drag, og han bemærkede hun blev mere tilfreds i hende's blik, fordi han havde spottet hvad han måtte, og han så endnu gladere ud nu, imens han slikkede hende i missen, blidt, kræftigt dog, og kærligt, imens han smagte på hende stadig, og han bemærkede hende's smil som var nydende, og han så hende sprede benene for ham, og han lagde sit hoved til rette, og slikkede videre så han havde nemmere ved det, og han stak tungen dybere op i Diana og slikkede lidt rundt og tog den ud igen og slikkede videre omkring hende's mis, han hørte hende's nydende lyde, som bare gjorde han gjorde sig mere umage for at tilfredsstille hende, og han fortsatte imens han så hende i øjnene, han kunne se hende's dominans og nydelse, og det var meget tydeligt han osse nød det, han knurrede glad da hun nussede ham i nakken, han svarede hende dog ikke, da han var optaget af og slikke sin Alpha, og han havde dog hørt det nydende og tilfredse i hende's stemme.

Han havde slikket hende godt i lidt tid, og han nød hende's smag, han mærkede hun tog fat i han's øre og han lod hende fjerne ham, imens han roligt så på hende, han så hende's nydende smil, og han knurrede glad, imens han så hende vende ryggen til, for at gå ned på alle fire, og han så hende's perfekte numse strutte, og han bukkede sig kort ned og så ind i hende's mis, han slikkede kort og så over på Diana, han vidste hun var klar, men ville ikke bestige hende før hun gav ham lov, han så hende dog dreje hovedet let mod ham, og han så det lettede bedende og osse tirrende udtryk, han hørte hende, og da skulle ikke mere til, han satte sig i stilling bag hende, lænede sig hen over hende for og støtte sig selv, let puttende ind til hende, han hørte osse det dominerende og lettere bedene i hende's stemme, og han kunne ikke holde den mere.

Han trængte dybt op i hende's mis med sit skaft, lidt usikkert til start, men han begyndte så at arbejde en god rytme op hvor han gled op i hende med det meste af sit skaft og ud igen, imens han slikkede hende i nakken og på skulderne, og han støttede sig selv, imens han fortsatte med og hamre op i hende, imens han knurrede nydende, som tegn på han nød det i fulde drag, og osse at han ventede på flere informationer, han nappede hende kort i skulderen, og han fortsatte med og tage hende dybere og dybere, og han så kærligt på hende og kom med en nydende lyd, som en beta laver til sin Alpha, at beta'en nyder det, forude elsker at lade sin Alpha dominere Beta'en, og han så roligt på hende imens han ventede på yderliger instrukser.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 22:57

Diana kom med en langtrukken, nydende lyd da han trængte op i hende, og da hendes mis var stram gav det blot mere nydelse til dem begge, da han fyldte godt i hende og hun strammede om hans stive lem. Hun stønnede nydende i takt med hans tempo, og hun gav udtryk for at hun nød, at han slikkede og nappede hende omkring nakken og skulderen. Det var som om en glød kom over hende, mens hun nød at få hans lem, og da hun kunne mærke at hun ikke fik det hele, smilede hun frækt om til ham, mens hun fortsat stønnede nydende.
"Giv mig hele din dejlige vovse pik!" beordrede hun nydende mellem hendes stønnen "Bedæk din alfa, med dine dejlige lyster, min slemme vovse!" hun ville have den hele oppe i sig, og trods at hun strammede om hans lem, burde det være nemt for ham nu, da hun var godt våd, og der var masser af plads til hele hans lems længde.

Når han fulgte hans alphas ordre, ville det forårsage at hun stønnede højere og mere heftigt, og hun ville nyde det i fulde drag. Hun gav ham god tid, til at følge hendes ordre og kneppe hende med hele hans lem, og et hårdere tempo før han fik andet af vide, og imens nød hun at have sin personlige vovse, til at tilfredsstille hendes våde mis, og hendes sexuele behov for pik.

Efter at hun havde ladet ham tilfredsstille hende i lidt tid, lagde hun blidt sin hånd i hans nakke.
"Træk dig ud vovse!" beordrede hun mellem sine nydende støn, og smilede så godt hun kunne til ham, mellem hendes heftige stønnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 23:06

Han havde hørt det langtrukken, nydende lyd han's Alpha havde kommet med da han trængte op, og han knurrede nydende, han kunne mærke hun var stram, men det forhindrede ham ikke i og trænge op i hende, og han knurrede mere da han mærkede hun strammede om han's skaft, han hørte hende osse stønne nydende i takt med han's tempo, og han satte roligt tempoet op, han lyttede til hende, og han slikkede og nappede blidt i hende's nakke og skulder, og han så hende's frække smil, og han hørte hende, og han adlød, han svarede lystent, frækt, og venligt.
''dit ønske er min lov, min alpha'' lyttede til hende og svarede hende med en dyb lysten knurren, hvor efter han pressede resten af sit lem op i hende så han ikke kunne få mere op i hende, da der ikke var mere og presse op, og han begyndte og kneppe hende, kneppe sin Alpha, så dybt han kunne imens han satte tempoet langsomt op, og han knurrede nydende imod hende's øre imens han nappede og slikkede hende's skulder.

Han nød at følge hende's ordre, nød at lade hende dominere ham, han's indre ulv elskede det, og han vidste hun gav ham fuld tid til at udføre hende's ordre, og han gjorde selv sit bedste for og gøre det så godt for hende som muligt, han elskede og være hende's beta, hende's ,vovse' og han knurrede bare lystent.

Han havde fortsat i noget tid og nappede og slikkede hende i nakken og skulderne, han mærkede hende's hånd i sin nakke, og uden at brokke sig, beklage sig, eller noget, så adlød han underdarigt, og trak sig ud af hende, imens han så på hende's smil, og han smilede mildt, lystent, og kærligt tilbage, ventede på hvad han nu skulle gøre for hende, og det var tydeligt han havde en del krudt og energi at give af sig endnu, selv om han underdarigt adlød hende's ordre, så han så bare afventende, lykkeligt, og glad på hende, sin Alpha, det var dog osse tydeligt han nød det hele og meget mere til.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 23:23

Der kom et sidste nydende støn fra hende, da han trak sig ud af hende med et lavt svup, og hun smilede blot nydende, ved tanken om at han var i hendes magt. Han gjorde virkelig alt hvad han blev bedt om, og den magt over ham nød hun at have. Let lagde hun sig ned under ham, og nussede kærligt hans nosser, mens hun smilede frækt til hende, før hun let tog om hans lem og nussede om det.
"Du må aldrig nogensinde, nægte mig noget af din pik vovse!" sagde hun frækt mens hendes frie hånd, blev lagt i hans nakke, og trak hans hoved ned til hendes bryster "Når du får besked på at kneppe mig, skal du kneppe mig med hele din dejlige vovse pik, og så længe jeg ikke har sagt andet, skal du lade dine parrings lyster, gå udover min våde mis! Er det forstået vovse?"

Hun ornanerede kærligt på ham mens hun snakkede, så hans pik ikke faldt til ro, og nu hvor hans hoved var over hendes fyldige bryster, strøg hun let sin hånd over det ene, og holdt det let frem som tegn på, at han skulle slikke på det og tirre hendes sanser, mens hun snakkede til ham.
"Nu spreder jeg mine ben for dig, og så knepper du mig, til du sprøjter din dejlige vovse sæd op i mig, og du ikke kan mere!" hviskede hun ophidsende i hans øre, mens duften af pheromoner blev lidt stærkere, da hun ville have at han blev helt vildt parrings liderlig efter hans alpha "Knep din alpha med din dejlige pik, og alt din dejlige liderlighed!"

Dette var det sidste hun hviskede i hans øre, før hun let spredte sine ben for ham, slap hans dejlige stive lem, og lå tilbydende og fræk som hun var under ham, mens hun ventede på at ordren blev fulgt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 23:39

Han havde hørt det sidste nydende støn fra hende, da han havde trukket sig ud af hende, og osse det lave svup, han knurrede lystent og glad, han elskede og være i hende's magt, hende's dominerende væsen, bare hende, han elskede det, og han så roligt på hende da hun lagde sig under ham, imens hun roligt nussede han's nosser, han knurrede nydende, han så hende's frække smil og smilede frækt tilbage, kærligt og blidt osse, han kom med en lav knurre lyd da hun havde taget om han's lem og nussede det, han lyttede til hende, og han svarede med en lysten knurre lyd i sin stemme.
''ja min Alpha, jeg vil aldrig nogensinde benægte dig noget af min pik, undskyld min Alpha''
Han lød underdarig, og alvorlig, dog stadig meget liderlig, forude kærlig og glad, han mærkede hende's hånd i sin nakke, og han lod hende trække sig ned til hende's fyldige bryster, og han så op på hende imens han slikkede sig om munden, som en artig hund da ventede på en godbid, imens han lyttede til hende og han svarede kælent og kærligt.
''ja min Alpha, det forstår jeg, og jeg skal gøre mit bedste for at kneppe dig så godt jeg kan, min Alpha''
han lød underdarig stadig, som tegn på hun stadig var den dominerende, og han så kærligt op på hende med sine kælent, liderlige så vel som glade gule øjne.

Han kunne mærke hun onanerede på ham og han kom med små nydende knurre lyde, og han lyttede til hende, han vidste han's pik ikke ville falde til ro, ikke i sin Alpha's selskab, og han så hende stryge sig hen over det ene bryst, for at holde det let frem imod ham, og han forstod strakts beskeden og kunne ligne en da har fået en godbid, da han begyndte og slikke på hende's brystvorte, blidt lod tungen køre i cirkler omkring brystvorten og han nappede kærligt i hende's brystvorte med læberne og små suttede, og lod roligt tungen glide hen over hende's bryst, han lyttede til hende og han svarede hende med en lysten knurren, som tegn på han forstod, og han suttede, nappede, og slikkede videre på hende's bryst, imens han lyttede til hende's ophidsende stemme i han's øre, og han duftede pheronomerne, som fik han's skaft til og sitre let, da han var fuld ud klar, og da han hørte hende bede ham kneppe hende, svarede han underdarigt, simpelt, og fuldt af glæde så vel som liderlighed.
''ja min Alpha''

han mærkede hun spredte sine ben for ham, slap han's stive lem, han så på sin indbydende og frække Alpha, og han ville ikke lade hende vente, så i det sekund hun var færdig med at hviske til ham og havde spredt benene, var han trængt op i hende, uden tøven, uden usikkerhed, men direkte op i hende, imens han pressede hele sit lem op i hende, helt op til roden så han ikke kunne få mere op, og han lagde den ene muskeløse arm om hende, for og støtte sig selv, imens han begyndte og hamre op i hende, dybt, hårdt, dyrisk, imens han slikkede hende på brystet, kærligt lod tungen glide omkring hende's brystvorte, og han lod kærligt sin mund smage på hende's bryst imens han lod tungen glide omkring brystvorten, og han støttede roligt sig selv imens han fortsatte med og kneppe hende, dybt, hårdt og dyrisk, imens han så op på hende, og han elskede hvad han så.


Sidst rettet af Kuuma 24/7/2013, 18:23, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 00:02

Der var noget nydende over hendes stemme, da han tog imod hans godbid, og tog sig kærligt af hendes bryst, hun nød ham allerede der, men da han trængte op i hende fra spids til rod, kom hun med et nydende støn, mens hun lukkede øjnene halvt og nød ham i fulde drag. Hun stønnede højlydt og liderligt, under hans dejlige og dyriske kneppen af hende, og hun kunne ikke få nok af ham, hun nød den fantastiske følelse af hans store pik, og det faktum at hun kunne få ham til lige hvad hun ville.

"Ja dygtig vovse!" stønnede hun højlydt mens hun lagde armene om hans hals "Knep min våde mis, din alpha elsker din dejlige store pik, i min stramme våde mis!" hun virkede utroligt tilfreds med hans indsats, og da hun let tog om hans hoved med begge hænder, trak hun kærligt hans hoved op til hendes, og begyndte at snave ham, og lege med hans dejlige ru tunge. Hun stønnede stadig mod hans læber, men hun ville ikke nægte sig selv noget, hvis hun lystede det og hun vidste han ville gøre det for hans alpha.

Let tog hun hans frie hånd, som han ikke støttede sig selv med, og lagde den på hendes bryst, som ordrer på at han skulle tage på det. Nu hvor han gjorde som hun sagde, med hans pik i hendes mis, lod hun ham bare kneppe løs, og han fik ikke lov til at gå før han havde tømt sig op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 00:17

Han kunne høre det nydende i hende's stemme, og han gjorde sig mere umage, osse fordi han nød sin godbid, og han fortsatte med og nappe blidt i hende's brystvorte, slikke kærligt om det, og små sutte på det, imens han så op på hende, han vidste han havde gjort det rigtigt, så han fortsatte, dog hurtigere, mere hårdt, mere dyrisk, imens han nød hende, han's alpha, han nød hende's dominerende væsen, at hun nød og være den dominerende, og han nød at lade hende dominere ham, og han lagde sig ind til hende og fortsatte med og kneppe hende hurtigere, hårdre og mere dyrisk, imens han knurrede nydende og liderligt, dog glad i det osse.

Han hørte hende's højlydte støn så vel som ord, han mærkede hende's arme om sin hals, og han så hende dybt i øjnene med sine kærlige blide øjne, som var fyldt med glæde, liderlighed, venlighed, forude sin kærlige glans, og osse kærlighed i dem, til sin Alpha, og han svarede hende's ord med en dyrisk nydende knurren som osse lød venlig, kærlig, glad, som burde være svar nok, og han så meget glad ud fordi hun virkede så utrolig tilfreds, han mærkede hende's hænder på sit ansigt, og han så sit ansigt komme tæt på sin Alpha's og han så hende dybt i øjnene, han åbnede munden og tog imod hende's tunge, imens han lod sin ru tunge lege med hende's og han hørte hende stønne imod han's læber, han elskede at tilfredsstille sin Alpha, og han vidste hun vidste han ville gøre alt for hende, trodet han da, men han ville bevise det.

Han mærkede hende tage han's frie hånd let, og han lod hende villigt, dog underdarigt, tage han's hånd og lægge den på hende's fyldige bryst, og han klemte og nussede på det, da han forstod ordren, og han kunne mærke det snart var tid, til at han ikke kunne holde sin sæd oppe, men han ville ikke stoppe før han havde givet hende en orgasme, han mærkede osse hun bare lod ham kneppe løst så han satte farten, styrken, og det dyriske mere i slagende, dog uden og gøre skade på hende, håbede han, men han så hende dybt i øjnene med sine, imens han nød hende's tunge ved sin, han's hånd på hende's bryst og han lagde sig helt op af hende, dog uden og være krævende, bare underdarigt som altid.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 09:05

Diana kunne mærke på ham, hvor umage han gjorde sig, for at tilfredsstille hendes lyster, og der var noget dejligt ved den tanke, at hendes vovse gjorde alt for sin alphas nydelse. Let bed hun ham i læben, mens hun så ham i øjnene med et tirrende blik, og fortsat ikke kunne holde sine højlydte støn tilbage, hver gang han huggede i hende. Hendes hænder strøg ham blidt ned af ryggen, og det var som om hun ikke lagde mærke til arene, men behandlede dem som en naturlig del af hans krop. Hun var ikke ligeglad med dem, som at hun var ligeglad med hans smerter, men hun overså dem som tegn på, at lige meget hvad han havde gået og lavet af skidt og godt, så kom det ud på et nu hvor han tilhørte hende.

Let slap hun hans læbe, fra hendes blide bid for at kysse ham tirrende på hagen, og ned af halsen. Hendes kys var drillende og forførende, og samtidig lagde hun blidt benene om hans hofter, så hans pik mødte mindre modstand i hendes krop, hvilket sammen med hendes frække kys virkelig burde være en tricker, for hans snart kommende orgasme. Hun kunne mærke at han skruede op for sin kneppen af hende, og sammen med den måde hun lå under ham nu, ramte han lige det rigtige sted, hvilket fik hende til at stønne mere liderligt.

"Ja, ja lige der vovse, bliv ved min dejlige lille vovse!" stønnede hun højlydt mens hun let knugede sig ind til ham "Knep mig til jeg kommer, din frække vovse!" hendes støn blev mere heftige, og man kunne svagt høre hun gispede efter vejret samtidig, da hendes orgasme lige så stille byggede sig op, til den snart ville eksplodere gennem hele hendes smukke krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 10:29

Kuuma så sin Alpha dybt i øjnene, og han kunne se hun nød at han gjorde sit bedste, da hende's krop's sprog sagde det, og han stønnede lavt, han mærkede da hun bed ham i læben og da kom bare en lav tilfreds knurren, imens han blidt nød det, han så ind i sin Alpha's tirrende blik, og han lagde blidt læberne på hende's kort, og fjernede dem så igen, han hørte osse de højlydte nydelse lyde, han's Alpha kom med, og han knurrede glad og tilfreds, imens han hamrede lidt hårdere op i hende, og så ind i den samme rytme, han mærkede hende's hænder på sin ryg, og han så et kort øjeblik nervøst på hende, men han slappede så af da han så hende's øjne, og da kom blid glæde i dem, så vel som ro, osse liderlighed, forude lykke i han's gule øjne.

Han mærkede da hun slap han's læbe, fra hende's blide bid, for at kysse ham på hagen og ned på halsen, han knurrede glad og nydende, han fornemmede de drillende kys så vel som forførende, og han nød det, han lagde sig tættere ind til hende da hun lagde sine dejlige ben om han's hofter, og han lod stille sin hæmning falde og tog hende så hårdt, så dyrisk, og så hurtigt han kunne, han så hende dybt i øjnene, og han kunne mærke han var meget tæt på at komme, han så sin Alpha dybt i øjnene, han kunne mærke han ramte det rigtigr sted, da hun stønnede mere liderligt, og han fortsatte der.

Han så hende i øjnene og knurrede som svar før han sagde med en lidt glad ulve agtig knurren i stemmen.
''ja min Alpha''
det enkelte ord, imens han fortsatte af bedste evne, imens han, selv om han vidste han snart ikke kunne mere, da han's lem var tæt på og sprede sin sæd oppe i han's Alpha, og han fortsatte så hurtigt han kunne, inden han mærkede det første sæd da kom ud af han's lem og op i Diana, og han fortsatte dog med og hamre op i hende imens han's sæd løb op i hende, og han så hende dybt i øjnene, i håb om det var okay, men han så osse glad ud, lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 10:59

Diana kunne mærke at han begyndte at komme, og det var lige nok til at hun knugede sig blidt ind til ham, og højlydt stønnede sin orgasme ud, mens den fyldte hver en afkrog af hendes smukke krop. Hun nød det fuldt ud, orgasmen, hans pik i hendes krop, og den dejlige følelse af hans sæd, som han sprøjtede op i hende. Imens strøg hun hans nakke, som tegn på at han gerne måtte nyde sin orgasme, især nu hvor hendes mis, spændte om hans pik i orgasme trækninger, så han da ikke kunne undgå at tømme sig i hende.
"Dygtig vovse tøm dig i mig, fyld mig med din dejlige sperm!" hviskede hun lettere forpustet og nydende, mens de sidste orgasme trækninger efterhånden begyndte at fortage sig.

Hun rakte let en hånd ned mellem dem, og nussede kærligt hans nosser mens hun nød at mærke, hvordan han sprøjtede de sidste rester sperm op i hende, hun smilede mildt til ham mens hun så ham i øjnene, og let samlede hun så begge sine hænder bag hans nakke, gav ham et blidt kys og slap ham så med arme og ben.
"Er du sød at hoppe ned når du er færdig min kære, du er en varm vovse!" sagde hun mildt, og mente det skam ikke ondt, men hun var ikke lige just typen der var så glad for varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 11:21

Han fortsatte lidt imens han fyldte sin Alpha med sin sæd, og han knugede sig tæt ind til hende, imens han knurrede glad over han havde givet sin Alpha en orgasme, og han så blidt på hende imens han nød at være oppe i hende's bløde, våde, varme mis, nød at være tæt på hende, han knurrede glad over hun strøg ham i nakken, og han forstod hvad hun mente og han puttede sig ind til hende, kunne mærke det spændte om han's skaft, og han sukkede nydende, imens han lyttede til hende og han svarede blidt'
''ja min alpha''
Han pressede lidt i sit lem så resten af han's sæd kom ud, selv om det var tydeligt i han's kugler, at da var masser af sæd at give af endnu, så der var klar til flere ladninger, og han puttede roligt ind til hende, imens han lyttede til hende's hvisken så vel som forpustede og nydende lyde, han så kærligt på hende og gav hende et kort kys på halsen.

Han så hende række en hånd ned for kærligt at nusse han's nosser, og han mærkede det sidste sæd komme op i hende fra denne ladning, og han sukkede nydende, han så hende smile mildt til ham og han så hende kærligt i øjnene med sine blide venlige øjne, og han mærkede hende's hænder i sin nakke og han mærkede kysset, og han besvarede det blidt, og han mærkede hende fjerne sine ben og arme, han lyttede roligt til hende og trak sig ud af hende med en tilfreds knurren, og han lagde sig roligt ved siden af hende og så på hende med sine tilfredse, kærlige gule øjne, han svarede hende blidt.
''det er okay, min Alpha, det var rigtig rart''
han gav hende et blidt kys på kinden, dog underdarigt, og han lagde sig lidt tæt til hende, dog uden og komme for tæt på, og ventede på hvad de nu skulle, om de skulle ud og hente forsygninger, finde ting, ud og tjekke området, eller om hun ville kræve andet af ham i sengen, men han var klar på alt, han var stadig fuld af energi, og han så blidt på hende, afventende på sin Alpha's ord.


Sidst rettet af Kuuma 24/7/2013, 18:28, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 11:41

Da han havde flyttet sig, og lagt sin ind til hende ved hendes side, nussede hun ham kort på maven, lige som når man nussede en hund på maven, før hun let satte sig op. Duften af pheromoner havde fortrukket sig, da hun havde fået varmen, og forunderligt nok i modsætning til så mange andre kvinder, var hendes hår nærmest slet ikke blevet pjusket, af at de havde haft sex. Let strakte hun armene frem foran sig, og skød ryggen tilbage, så man kunne høre rygsøjlen knejse efter hun havde ligget på gulvet, og det var vist meget godt at hun havde fået Dust til at sand slibe hulen, ellers havde den blot været ujævn og mere hård at ligge på.

Hun sendte Kuuma et mildt smil, før hun let rejse sig op, og fandt noget tøj frem i form af trusser, bukser en bh, og en slags top der holdt sig oppe, udelukket ved at skulle sidde foran brysterne, og rundt om hendes smukke krop.
"Få noget tøj på vovse, jeg har ikke bevæget mig nok, og natten er det bedste tidspunkt at gøre det på!" sagde hun mildt mens hun tog sit tøj på. Da hun var klar tog hun let en hat på hendes smukke hoved, for at fuldende sit look før hun smilede mildt, og så i et lille spejl der hang på væggen ved hendes seng. Hun virkede tilfreds med tøj sammensætningen, og var klar til at bevæge sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 11:52

Han lå roligt og slappede af, imens han så op på hende da hun kort nussede han's mave, og det så ikke ud til og genere ham, han knurrede bare glad, og han så hende sætte sig op, han kunne ikke dufte pheromonerne mere, og det var han glad for, ellers var han nok været klar til anden omgang, men det behøvede hun ikke pheromoner for, han så dog bare på hende og nød hende's skønhed, og han kunne se på hende's hår, at det stadig sad pænt, og han klukkede muntert, og satte sig op, nappede hende drillende i skulderen, og han så bare roligt på hende med et blidt smil.

Han så hende sende ham et blidt smil, og han så hende rejse sig op, og han nød at se hende stå nøgen der, men han klukkede bare muntert da han's lem reagerede kort på det, men han slappede dog af imens han så hende tage tøj på, og han nød det han så, han lyttede til hende og nikkede venligt til hende og svarede blidt.
''okay Diana, min Alpha, men jeg smutter ud og henter det så, og så kommer jeg tilbage, glemte det der ude hehe, og det lyder som en rar ide''
han havde hørt det milde i hende's stemme imens hun tog tøj på, og han rejste sig op, gik blidt over til hende imens hun så sig i et lille spejl, og han så på sig selv kort og sagde med en munter stemme.
''det kunne ligne skønheden og udyret, og helle for og være udyret haha! men du ser uber godt ud, min Alpha''
han grinte muntert og gav hende et kort kram, før han travede af sted i hurtig fart, og rodet lidt rundt, fulgte dog duften af sig selv, gik over og samlede sine ting op, og travede tilbage til hulen, han lagde alle sine ting ved sin taske, uden og gøre skade på noget, og han gik så over og hentede sine underbukser, tog dem på, og han gik så over og trak i sine ørken camoflage bukser og klikkede sit bælte på så han's Tac45 hang i bæltet, og han spændte sin kamp dolk fast til låret, han tog en hvid Tshirt på og trak i en langærmet sweater i ørken camoflage, og han trak i sin skud sikker vest, hvor han's magasiner sad i til han's Tac45 og han's M8A1 riffel, som han hægtede om på ryggen, og han trak roligt en hætte over hovedet, tog nogle rene hvide sokker på og stak fødderne ned i sine store kamp støvler, og snørrede dem, og så gik han over til sin Alpha og sagde blidt.
''jeg er klar, Diana''
han stod roligt klar på hende's venstre side, som en Beta ville gøre det, imens han smilede mildt og venligt til hende, lød osse glad og rolig.


Sidst rettet af Kuuma 24/7/2013, 22:56, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime24/7/2013, 22:55

// har svaret i den her så, sku da være styr på det :D

-- 4 dage senere --

Han kunne ikke føle andet end smerte, tørst og sult, imens han haltede den sidste vej imod han's alpha's hule, han havde gået i han vidste ikke hvor lang tid, og holdt smerten og det andet ud, han var vred på medusa og lidt på dust, men kunne ikke rigtig beberejde ham noget, men han vidste han måtte fortælle Diana det og han nægtede og dø af den grund, han vandrede igennem ørkenen i tid han ikke vidste, for og gå på den velkendte vej hvor han mødte Diana første gang, og han haltede på vej over til hende's hule, han holdt sig tæt til sine ribben, blødte fra nogle sår, havde nye ar fra kæder omkring han's håndled, og benled, han havde så forbandet ondt, men han havde lovet og vende hjem efter de havde gået en dejlig tur og sludret sammen, for at han fortalte hende han havde brug for nogle ting til sin riffel og udstyr, forude mere ammo, og med hende's godkendelse var han taget afsted, og han var endt i lort til halsen for og sige det lige ud, fordi han blødte ikke slemt, men han's udstyr var væk, selv om han havde reserve i tasken hos Diana, men han kom haltende uden maske, sol brændt i ansigtet, på armene, men ellers ikke, forude han havde ondt i sine ribben, han blødte fra nogle bide og riv mærker på ryggen og brystet så vel som det ene ben, fra nogle vilde dyr, han huske det ikke helt, sulten og tørsten var så stor, men han havde holdt sit løfte, næsten, han var vendt hjem for sent men uden forfølgere, og da han nåedet over til skyggen af hulen, faldt han sammen med et brag og lå stille, ikke død, men i stor stor smerte så vel som sult og tørst, og han kiggede svagt efter sin Alpha, Diana, og håbede hun havde set ham, og han kom med en lav hoste-ralle agtig lyd, og han ville næsten gerne dø, men Diana havde ikke givet ham lov til og dø, så han rejste sig op med sine sidste kræfter og haltede nogle få skridt mere før han faldt om og ind i ubevidstheden.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime25/7/2013, 15:30

Lige få øjeblikke før han blev bevidstløs, kom lydene fra King og Ace der befandt sig inde i hulen, og havde opdaget ham nærme sig, så de kom gående ud af hulen og hen til Kuuma. De opdagede hurtigt hvad der foregik, så imens Ace gik hen til Kuuma for at tjekke om han stadig var i live, løb King ned mod søen, hvor Diana befandt sig lige nu, og der gik ikke lang tid før King kom tilbage med hende. Diana hoppede let ned fra ham, og gik hen til den bevidstløse mand der lå foran hendes hule, mens hun betragtede ham med et lettere nervøst blik.

Diana havde prøvet dette før, Kuuma var ikke den første hun holdt af, der kom døden nær tilbage til hende, og derfor vidste hun hvad hun måtte gøre, for at give ham en bedre chance for at overleve. Diana gik ned i knæ ved siden af ham, lagde hans arm om hendes skuldre, og løftede ham op lige så let, som var han en af hendes dukker, og tog ham med indenfor i hendes hule. En god alpha måtte være stærk overfor sine betaer, og Kuuma havde fundet sig en alpha der kunne være det, da hun havde fået ham ind, begyndte hun forsigtigt at vaske hans sår rene for blod og skidt, før hun maste nogle healings fremmende planter, som hun smurte på nogle store blade, og placerede hen over hans sår, lidt lige som et forbedret plaster.

Da det var gjort, fik hun løftet ham forsigtigt hen i sengen, hvor hun puttede ham så han lå bedst muligt. Diana så stille på ham som han lå der under dynen, med et mildt blik, og strøg ham kort hen over hovedet.
"Hvorfor kan mænd da heller ikke, lade vær med at bringe sig selv ud i fare?" spurgte hun stille, selvom hun vidste at han nok alligevel, ikke kunne svare.
Efter en halv dags tid, stod Diana nu kun iført en nederdel der gik hende til mellem knæende og bæltestedet, og hendes bikinitop mens hun lavede noget mad. Hun havde valgt at lave ekstra meget kød, da hun regnede med at det nok var det han havde mest lyst til når han vågnede, da han trossalt var en varulv, og hun regnede med at han var sulten når han kom til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime25/7/2013, 21:07

Han røg svagt ind og ud af ubevidstheden så han så små glimt af hvad da skete, han så Ace tjekke om han var i live, og så forsvandt han igen, han havde set Diana nærme sig da han vågnede igen, men så forsvandt han igen, mest for og holde tørsten, sulten, og smerten ude, og da kom et enkelt meget svagt ord ud af han's mund.
''alpha''
og så røg han ind i ubevidstheden igen, helt væk.

Han vågnede kort igen da han's krop reagerede på at han's alpha greb fat i ham, og løftede ham op, og da kom ikke en lyd fra ham, selv om man svagt kunne se han var vågen, for at forsvinde ind i ubevidstheden igen, og han vågnede svagt igen da han så hende vaske han's sår og han forsvandt igen, han prøvede og samle kræfter til og fortælle Diana det han havde hørt, men han forsvandt igen, da han mærkede hun lagde noget hen over han's sår, og han mærkede smerten forsvinde langsomt, og han forsvandt svagt igen.

Han vågnede igen da hun løftede ham forsigtigt over i sengen, for at putte ham, han gav hende et meget svagt smil, før han forsvandt igen, ind i ubevidstheden, og han vågnede igen kort da hun strøg ham over hovedet, han hørte hvad hun sagde, men havde ikke kræfter til og svare, så han faldt bare ind i ubevidstheden.
Han åbnede svagt og træt øjnene, da duften af mad og især kød, kunne duftes, og han rejste sig op med besvær og holdt sig for sine ribben, og han satte sig næsten lydløst op, for at rejse sig usikkert, og han haltede ikke så grimt som første gang, men stadig lidt, og han haltede ud i køkkenet, og han sagde stille til Diana.
''tak min Alpha''
han ville ikke forskrække hende, og han lød underdarig, selv om han havde været døden nær, og han gik langsomt over og satte sig med besvær, så tæt på hende som han kunne, og han havde svært ved og vente så han begyndte på det første som han sagde stille og træt, selv om det var højt nok til Han's Alpha kunne høre ham.
''jeg prøvede ikke og bringe mig selv i fare, men det var russisk roulette.. med Medusa og hende's bølle bande, og da jeg trodet jeg havde vundet, blandede Dust sig, ved og sætte sig ind i spillet, men jeg havde en bombe da skulle sikre mig en vej ud, men den blev ødelagt, af Dust, som kostede mig to dage i den brændene ørken, forude en del tæsk, fordi jeg prøvede og kæmpe imod Medusa's livvagter, fik smadret kæben på den ene, før de bedøvede mig, men da jeg hang der i ørkenen, da snakkede Medusa og Dust.. Dust fortalte om dg, ikke hvor du boedet, men om dig, og noget med han ville holde dig på sin gode side, fordi du kunne være til hjælp for Medusa og hende's bande, som Medusa har tilbudt Dust at melde sig ind i, og som jeg så på det, så sagde han ja, men jeg tror han vil bruge dig i en eller anden kamp, ved ikke hvilken min Alpha, men syntes du skulle vide det og.. Vanillia kom mig til undsætning, og ja.. hjalp mig væk, så jeg kunne flygte, så jeg tror ikke hun har forladt mig men.. du er min Alpha, men hun, og du er min Alpha, jeg vil ikke miste dig, Diana, min Alpha..''
han havde snakket svagt og træt, men han begyndte og lyde fortvivlet, fordi han ikke ville miste sin Alpha, men han var usikker på Vanillia, og han lød træt og små trist, mest over han føler han nu har svigtet sin Alpha, og han sagde stille.
''hvis jeg har skuffet dig min Alpha, så håber jeg du kan tilgive mig, jeg bliver dog hos dig, da jeg finder ro her, men jeg kan simpelhen ikke finde ud af det, min indre ulv vil være hos dig, den's alpha, og mig selv, vil osse være hos dig, men jeg føler at jeg skylder Vanillia, noget, for og have hjulpet mig, så hvad vil du råde mig til, min Alpha? kan ikke svigte Vanillia, men kan ikke svigte dig min Alpha.. kan ikke svigte nogen af jer, og det gør det så svært, fordi vil ikke miste dig min Alpha, men.. føler jeg skylder Vanillia noget.. men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil, ja jeg vil være hos dig, min Alpha, hvor jeg finder ro, fred, glæde, og lederskab, men jeg føler osse jeg skal være der for Vanillia, som støtte, og jeg kan ikke finde ud af det''
han lød stille og trist, og hvis Diana har været i den gamle verden og kendt til det problem Kuuma har, så ville man kalde det følelses's sind's lidelse, som gør han har svært ved sine følelser, men det var meget tydeligt han gerne ville være hos Diana, han's alpha, lige så vel som det lød til han frygtede og vække hende's misbehag så vel som sorg eller blive forvist fra hende's pack, så han så på hende med blide bedende øjne om forstålelse, for han's problem, og han spurgte stille og blidt.
''hvornår må jeg lave mad til dig, eller kan du lære mig og lave mad til dig, min Alpha? forude hvad skal vi gøre med Medusa og Dust? jeg er bekymret for dig min Alpha, og mit hoved er en stor forvirrede pøl, og må jeg godt tage noget vand?''
han lød rolig og fattet, selv om han lige havde været ved og dø, men han så på sin Alpha, Diana, med han's kærlige blide og venlige glade øjne, så vel som underdarige osse, og han smilede svagt til hende, han håbet dog hun kunne bruge de informationer han havde skaffet, til noget, og at hun ville kunne forstå ham, han's problem, og osse kunne forstå at's liv ville blive ødelagt hvis han mistede sin nyfundne Pack, med Diana, King og Ace, og da han tænkte på det sagde han stille.
''hvor er king og ace? jeg tænker det dem da fandt mig, da jeg svagt så King hente dig, og vil gerne takke dem''
han lød blid og rolig, dog træt, men osse glad, og kærlig, og da havde ikke været nogen spor af løgn, bedrageri, intet, at spore i han's stemme, kun ren sandhed, som da han forklarede under Dust's test omkring ham selv, og han håbede hun ville tro han's ord.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime25/7/2013, 22:19

Da han kom ud til hende i køkkenet, betragtede Diana ham med sine smukke øjne, der stadig bar denne varme blidhed, der kunne få hjerter til at smelte. Dette var et godt tegn, for som han nok havde erfaret fra den dag han så hendes galskab tage over, så indikerede hendes øjne meget af det, der foregik inde i hendes hoved, og nu hvor hendes øjne var varme og blide, måtte det betyde at hun ikke havde tænkt sig at flippe skråt, over det han sad og fortalte hende, om hvad han havde samlet af informationer, og hvad der ellers var sket for ham mens han var væk. Hun lyttede til alt hvad han sagde, mens hun undervejs sørgede for at passe maden, som hurtigt blev færdig så hun kunne servere maden. Da han spurgte om han godt måtte tage noget vand, stilte hun en kande vand foran ham, sammen med et stort glas han kunne bruge, hvorefter hun satte maden på bordet, sammen med tallerkner og bestik.

"Kuuma du må forstå, at der er en dybere sammenhæng mellem Dust og mig, end hvad du umiddelbart kan have fået opfattelsen af, og hvad du har hørt og forstået af det Dust og Medusa snakkede om!" sagde hun mildt mens hun satte sig, så hun sad overfor ham, og kunne se ham direkte i øjnene "Jeg kan forvisse dig om, at Dust´es planer ikke omhandler at få mig med i the shadows of the ravens, han ved at jeg holder mig langt væk fra denne verdens mere onde sider, hvis jeg kan komme til det, men hvis han ikke har nævnt planen i dit påhør, ved jeg ikke hvor meget af det jeg kender til, han vil have kommer ud! Selvom jeg ikke forstå ham fuldt ud, og jeg ikke kan regne ud hvorfor han ikke hjalp dig, op til du blev bedøvet og alt det, så er jeg stadig glad for at han var der, for på hans egen måde har han holdt hånden over dig, så du kunne komme tilbage til mig!" Diana skubbede let maden hen til ham, da hun gerne ville have han stillede sin sult, så han kunne komme til hægterne igen.

Hun så ham let i øjnene, og håbede et eller andet sted at han forstod hvad hun fortalte ham, for selvom et hvert normalt væsen, med sit sind nogenlunde intakt, ville have alle sine alarmklokker om at der var noget galt her ringende for deres ører, så vidste Diana noget om hele denne situation, som hun af en eller anden grund holdt for sig selv.
"Jeg er bare glad for, at du kom tilbage til mig i live vovse!" sagde hun mildt mens hun skænkede vand op til ham "Og hvad angår Vanillia, så har jeg ikke noget imod, at du er der for hende som en ven, hun har trossalt gjort noget for dig som er vigtigt for dig, men som du ved er jeg ikke glad for at dele med andre, og som jeg sagde til dig efter angrebet af soldaterne, da vi stod ude i søen, så må du enten elske mig helt, eller slet ikke elske mig!"

"Og du kan få lov til at lave mad sammen med mig, jeg har aldrig betroet nogen som helst, at lave mad til mig, og jeg har indtil videre ikke tænkt mig, at ændre på det faktum!" Diana smilede mildt til ham, især da han spurgte efter King og Ace. Let åbnede hun munden, og hendes hals vibrerede let, da hun lavede den specielle lyd der mest af alt, mindede om en blanding mellem en velociraptor og en flagermus, men som i virkeligheden var den lyd, bioraptore lavede. King og Ace kom med det samme, og disse store dyr, virkede kun større da de stod inde i hulen på hver side af Diana.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: