Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime31/8/2013, 19:35

Diana kunne godt dufte på pigen, at de ikke havde haft mulighed for ordentlige bade muligheder, eller tøj vaske muligheder, og hun lod Kuuma kysse hende på kinden, da han kom ned til hende.
"Dit sludre chatol, du snakker for meget!" sagde hun drillende, og puffede til Kuuma, før hun rettede sin opmærksomhed mod de unge "Nå i små sjovere, men jeg er jeres alpha, jeg bor derinde i hulen, og disse bioraptore i ser her i skoven, skal i ikke være bange for, medmindre i irritere dem, så lad vær med det for de er ret farlige! Men i skal nok vende jer til hinanden, men indtil da så vær søde okay?"

Diana vendte sin opmærksomhed mod Kuuma, da han snakkede igen, og holdt om hende mens han kyssede hende, og selvom hun kyssede igen, puffede hun lidt til ham igen, og klappede ham på hovedet.
"Så så vovse, nu ikke så fjollede lige nu, gider du tage drengene med ned til søen, og sørge for de får vasket sig, og deres tøj, så kan i lære hinanden at kende, mens jeg tager mig af pigerne!" sagde hun bestemt, og fik tal på dem. De var lidt en ulige gruppe, da der var 8 hanner og 5 hunner, men de skulle nok finde ud af det, for med nok af Dianas selskab, skulle pigerne nok blive stærke nok, til at kunne håndtere at der er flere drenge.

"Bagefter kan i komme herhen igen, så begynder vi på at lave mad sammen, så vil kan begynde at lære, at æde andet end råt kød!" sagde hun mildt, og gav Kuuma et blidt kys på kinden, før hun gik op mod hulen "Kom så piger, i kommer med mig, og drenge gør som Kuuma siger, ellers kommer han efter jer!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime31/8/2013, 20:16

Kuuma så roligt på sin Alpha, og så undersøgende på de unge, imens han ikke rigtig vidste hvad han skulle gøre, mest fordi han var soldat, og ikke træner, men han kunne prøve, dog så han nysgerrigt på sin Alpha da hun snakkede til ham, og han klukkedet muntert, ved hende's ord, svarede så venligt.
''ved jeg min elskedet, hehe''
han hørte det drillende, og mærkede hende's puffen som fik ham til og stille sig ved hende's side som en god beta ulv ville gøre, og så med et venligt respektfuldt blik på de unge ulve, imens han's Alpha satte dem lidt ind i sagerne, og han nikkedet som en god vovse, mest for at vise Diana havde ret og han så en af de unge hanner skulle til og spørge om noget, sænkedet dog hånden igen, og han så dog roligt til, Kuuma skævedet til sin Alpha om hun havde set det.

Kuuma så roligt på sin Alpha, da han hørte hende, og han så glad ud over at blive klappet på hovedet så vel som at få et kys, så han stod nu roligt som en god underdarig beta vovse, han hørte dog sin Alpha, og sagde muntert.
''ved jeg min elskedet, og jeg skal nok tage dem ned til søen, min Alpha, og sørge for de vasker sig, og tja kan vi vel godt, og jeg skal være en god vovse, ikke? og ja gør du det, min Alpha''
han gav hende et hurtigt kys, før han kom med en knurre lyd til de unge hanner, om at følge med ham, dog stoppede han op da han hørte sin Alpha og så på hende.

han svarede hende kærligt.
''jeg skal nok skynde på dem, min elskedet, dog sørge jeg for at de får et rent bad, og helt iorden min Alpha, når det er gjort, skal jeg så afprøve deres kamp evner imorgen inde for nærkamp og våben brug, eller fortrækker du at de får tid til og vende sig til stedet? men tja hehe ja, kom så gutter, så rykker vi''
de nikkedet lidt usikkert da de hørte Diana's ord om at de skulle høre efter hvad han sagde, ellers ville han komme efter dem, og når man var en lidt over 2 meter høj muskelmand, forude trænet dræber, så var de ret føjlige men det var nok mest respekt, han havde dog osse mærket sin Alpha's kys på sin kind og han havde kysset hende på munden, før de løb afsted i jævn soldater trav imens de nynneden en munter soldater melodi, dog med ulve lyde.

Da de kom ned til vandet, begyndte alle at klæde af og begynde at bade, og han forklarede dem på en pæn måde, vigtigheden af at gøre sig ren, for at holde sygdomme og andre ting væk, og så for at være respektabel for en mulig mage, han sagde dog intet om ham og Diana, da de burde have hjerne til at lægge 2 og 2 sammen, dog var en af hannerne imod at gå i vandet, men da Kuuma smed ham på røv og baller i vandet, badet han uden brok, og fandt sig i det da Kuuma var beta og da de havde badet, og Kuuma havde forklaret at man skulle have stor respekt for sin Mage, ved og være renlig og respektabel, nikkedet de imens de blev barberet og andre gode ting, og da de var færdige, fik de vasket deres tøj, og da Kuuma syntes de var fine, fik de lov at tage noget olie på, med duft i, og da de gik op og tørrede sig, og fik uniformer på, så vel som klaret andre ting som at sætte uniformen pænt, begyndte de at trave hjem, hjem til deres hjem, og Kuuma's mage og Alpha, og pigerne så vel som de to børn, burde kunne høre mændene's støvler trampe, så vel som deres glade soldater nynnen så vel som deres og han bad dem tage deres støvler af, før de gik ind, og de gik så ind, Kuuma sagde roligt da han kom ind, iført hvide sokker, sorte militær bukser, og en stram hvid ærmeløs Tshirt, ligesom alle de andre hanner, udover han havde taget sin maske af, og de gik ind og satte sig forskelige steder, men hvis Diana viste sig, ville de springe op på række til espsektion da deres Alpha's mening var vigtig for dem, osse mage mæssigt for dem, da de ikke uden deres Alpha's velsigelse kunne tage en mage, Kuuma gik selv rundt og søgte efter Diana og pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime31/8/2013, 21:16

Diana så godt fyren, der gerne ville spørge om noget, og hun havde sagt at de kunne snakke under aftensmaden, og der kunne de alle spørge om lige hvad det skulle være. Da Kuuma tog afsted med drengene, begyndte Diana at udtænke hvad de skulle gøre, med de unges træning og oplæring, mens hun tog pigerne med ind i hulen, hvor hun satte dem ind i det med, at tage brusebad som fældesbad. Imens begyndte Diana at fortælle dem, om at hvis de ville gøre sig en god mandlig fangst, var det vigtigt at sørge for, at de var lækre og tiltrækkende, da mænd var meget instinktive, og reagerede meget indenfor sanser, som syn, duft og føle, så når de var rene og smukke, var de allerede godt på vej.

Da badningen var klaret, hjalp hun dem med at sætte håret pænt og praktisk, før de blev sat til at vaske tøj, og ordne sig hvilket tog lidt længere tid, selvom de var færre end drengene, lærte Diana dem også mere, da der skulle mere til for en kvinde, end der skulle til for en mand. Da de stod klar og klædt på, tjekkede Diana dem igennem en sidste gang, og nikkede så før de fik lov, til at komme med hende ud i hulen igen, hvor drengene allerede var kommet. Hun havde virkelig gjort underværker med pigerne, de var blevet smukke at se på, selvom de stadig var klædt på, til at klare sig selv, lige som Diana der var klædt gakked, men hvor tøjet gav hende god mulighed, for at hun kunne bevæge sig.

"Let så røven drenge, og lad mig se på jer!" sagde hun mildt, og gik hen til dem "Op på en pæn linje, piger i stiller jer længst til jeres højre, drenge længst til jeres venstre i rækken, og Kuuma kom så her!" hendes ordrer blev fuldt, til punkt og prikke af de unge, mens hun ville have Kuuma på hendes venstre side. Der var noget dominerende over den måde, hun snakkede på trods hun var mild, og da de unge stod på række, tjekkede hun fyrene for at se, om de havde gjort det ordentligt. Da hun havde set på den sidste, nikkede hun tilfreds og gik hen til Kuuma igen, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Godt så jeg er tilfreds, i er pæne og rene alle sammen, men jeg har ikke nok kød eller grønt, til at alle kan blive mættet, og siden i alle sammen skal lære at jage ordentligt, og finde sunde og gode planter, er jeg nød til at lære jer det undervejs!" sagde hun mildt "Kuuma du tager 2 drenge med dig, og lære dem at fange 2 store dyr, så tager jeg resten med ud, og finder grønt imens!" beordrede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime1/9/2013, 17:47

Kuuma havde hørt sin Alpha forklare at der ville blive besvaret spørgsmål under aften's maden, og han vidste at han ville få en del spørgsmål under badet, og han var blevet bombet med spørgsmål om hvordan de skulle klare sig med mad, hvor de ville lære at bruge våben fra, hvor skulle de kunne træne musklerne og udøve kamp sport, skulle de rekruttere flere, og de blev ved og ved og ved om våben detaljer, udstyr, han's fortid som soldat, om de brugte de gamle rang systemer hvor da var en Alpha og en beta og så charlie og delta ulve, og han blev til sidst ør i hovedet af de spørgsmål han var blevet bombet med under det hele, så vel som osse omkring mager, samleje, og han var da stået af til sidst, så han bad dem holde kæft og vente til aften's maden.

Kuuma havde skam duftet at pigerne duftede godt, men de interesserede ham ikke, han havde kun sin Alpha og mage i øjnene, men det var tydeligt at drengene var imponeret over pigerne, de var dog høflige og kom med venlige komplimenter, og ikke som de meget moderne drenge, som tit var meget grænse overskridened, dog da de så deres Alpha komme ind i sit tøj, bukkedet de i respekt for deres Alpha, dog kunne Kuuma så det praktiske i pigerne's beklædning, lige som drengene havde de osse praktisk beklædning på selv om de var for tynde til og kunne passe det, men en del gode måltider, og god træning, så skulle de nok fylde tøjet ud.

Kuuma så dem springe på benene da han's Alpha bad dem mildt om det, for at følge deres Alpha's ordre, og da han hørte hende kalde på ham, fulgte han roligt med i sin simple praktiske sorte militære uniform, som drengene osse havde, dog var de lidt for store, men de var nydelige og se på, havde fået trimmet håret, ikke på militær måde, men de var dog meget i bund, for at få fjernet lus, og de var glat barberet i ansigtet, så alt i alt, meget nydelige, og da de hørte deres Alpha's ord, kom da små glade knurre lyde fra dem, dog lyttede alle med, og Kuuma så roligt på sin Alpha som havde nikket tilfreds, men han sagde roligt.
''tja jeg har nogle få jagt geværer, og lidt patroner, så mon ikke vi skal kunne få fanget et dyr eller to? og min Alpha, under aften's maden, må jeg lige advare dig, drengene havde en.. masse spørgsmål omkring mange ting, som våben, udstyr, militær træning, og kamp træning, er det noget du vil have jeg sørger for? altså skaffer våben og udstyr, så vel som brugbare materiale?''
han lød blid og nysgerrig, da han spurgte sin Alpha om lov, dog nikkedet han roligt da han hørte hende bede ham tage to drenge med, og han to de to største af dem, ikke fordi de var store, men fordi de havde fået lidt mere og spise, end de andre, før de kom hos Diana og ham, så de kunne godt arbejde lidt, dog gik de glade med, og fik udleveret deres 308. kaliber geværer, som Kuuma hurtigt gav dem et kursus i, før han selv tog en riffel, og begyndte at gå ud for at jage.

de havde gået i en halv time's tid da de så nogle hjorte, dog lidt radioaktive, men dog fine nok i sig selv, og han forklarede dem lavt hvordan de skulle lade deres våben, og gav dem så 5 patroner ver, for selv at lade sin riffel som en da har gjort det tusind gange, imens de andre to var lidt kluntet, dog ville de gerne imponere ham, og han forklarede dem blidt at hast værk var last værk, og de nikkedet roligt, dog håbedet de at de andre fik held med deres planter, hvis de ikke kunne få kød, og da de lagde sig ned for og tage sigte på 2 hjorte, de 2 drenge på den ene og Kuuma på den anden, ventede på 3 åndedrag, og trykkede så af da Kuuma ånedet ud for 3 gang, og den ene kugle missedet, hvor i de to andre ramte hjortene, så de faldt døde om, selv om den ene sparkede lidt, rejste de sig glade op, for at gå over og se på deres bytte imens de genladte deres riffler, og tog patron hylstreene med da de kunne bruges igen, og da de fik undersøg hjortene, nikkede de til hinanden, og tog dem med sig hjem af.

turen hjem tog yderliger en halv time med et kvarter for dyrene, og da de kom hjem, lagde de hjortene uden foran, gik ind og stillede deres våben og lagde patronerne tilbage i æskerne, og gik så ud, hvor Kuuma trak sin kamp dolk, og begyndte og lære dem hvordan de skulle skære så de kunne flå skindet af, og skære ud så fedtet kom væk fra kødet, så de fik rent godt kød, uden for meget fedt, og fedtet kunne de bruge til andre ting, og imens han skar og viste dem hvordan de skulle flå skindet af, for at begynde og skære kød ud i stykker så de fik adskildt noget skidt kød for godt kød, han forklarede dem hvordan de kunne se forskel, på dufte og syn, og han fortsatte med og instruksere.

da de var færdige og havde lagt alle i bøtter så det hele kunne bruges til ting, tog de kødet med ud og tog det dårlige ud til bioraptorne i skoven, men da gik ind i køkkenet med det gode kød, og lagde det til folk, og Kuuma bad dem hjælpe til i køkkenet, imens han selv gik ud og begyndte at tage sig af jagt geværene, for og se om da noget da skulle ordnes, og da der ikke var det, gik han muntert ud i køkkenet, og begyndte og hjælpe til hvor han kunne, dog gik han over til sin Alpha, gav hende et kys på kinden og sagde venligt at jagten var gået godt, men når de var flere som de var, skulle de måske jage igen senere hen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime1/9/2013, 19:01

"Indtil videre tager vi tingene, efterhånden som vi når dertil skat, jeg er nød til at organisere det hen af vejen, og eftersom de her er mine første i flokken, går jeg lidt på dybt vand, men så længe mine ordrer bliver fuldt, burde vi være nogen lunde dækket ind!" sagde hun tænkende, mens hun betragtede gruppen, da det med at følge hendes ordrer, også var rettet mod deres ører, da hun gerne ville have at de vidste, at de skulle lytte til hende når hun gav ordrer "Og hvad angår materialer, så får vi fat i dem på min måde, der kommer altid nogle sælgere på hovedvejen til Occulta, og i min tid har jeg erfaret, at hvis jeg havde gider samle våben og armor fra dem, ville jeg have et våben lager på størrelse med militærets! Så vi skaffer det undervejs, men smut så med jer!"

Efter Kuuma havde valgt 2 af dem, tog Diana resten af de unge varulve med sig ud i skoven, og viste dem hvilke planter de skulle samle, og eftersom de var så mange, gik det rimeligt hurtigt for dem, og de kom tilbage til hulen før Kuuma og de 2 drenge, så Diana satte dem til at gøre tingene klar. Da det så var ordnet, var Kuuma kommet tilbage, og hun nussede ham blidt bag øret, kyssede ham på kinden, og bad gruppen komme med ud til det bål, hun havde gjort klart og tage maden med, sammen med tallerkner og bestik. Der gik ikke lang tid, før der duftende af kød som blev stegt over ilden, og de alle sammen sad og spiste rundt om bålet, mens Diana svarede på spørgsmål fra dem. Pigerne havde sjovt nok sat sig ved Diana, og specielt en af dem der virkede genert, sad tættest på hende og virkede mest tryg, ved hendes nye alphas nærvær.

"Nå alle sammen, hvad angår jeres træning kommer det til at foregå sådan, at hvis træningen er noget der kan klares med jer alle sammen, på en gang, så lære min beta og jeg jer det på den måde, men der vil også komme tider, hvor i vil blive trænet enten enkeltvis, eller i små grupper, da det kan forekomme at være det nemmeste!" sagde hun mildt, da hun endelig var færdig med at spise, og satte sin tallerken fra sig "Jeg vil gerne have, at i bliver inden for mit og bioraptorenes territorium, og slår lejre på det område! Drenge i finder jer til rette ved søen, og piger i finder jer til rette inden for samme radius på 5 minutter fra min hule, bare i den anden retning, hvis i har brug for hjælp til noget, så arbejder i sammen som en familie, og i kan altid komme til mig hvis der er noget!" Diana nussede blidt den generte pige gennem håret, så hun lænede sig op af Diana og brummende glad, mens Diana fortsatte med at fortælle.

"Udover at jeg er flokkens alpha, og Kuuma er flokkens beta, så er der ingen rang ordning what so ever, i min flok så i skal ikke kæmpe mod hinanden, for at stige i graderne, og hvis jeg opdager at i slås, om det er med hinanden eller med min bioraptor flok, så vil i finde jer selv langt væk, fra en nussen bag øret af en glad alpha!" sagde hun bestemt for at gøre det klart, at hun ikke accepterede den slags, af hendes wolf pack "Hvis der ellers er andet, jeg ikke har fået dækket ind, så spørg endelig bare mig eller Kuuma, men hvis det handler om træning, skal i nok få mere af vide efterhånden! Nå men vil skal have gjort rent efter os, så jo bedre vil arbejder sammen, jo hurtigere kan i komme ud, og finde jer til rette på jeres angivne pladser!" let klappede Diana den generte pige på hovedet, før hun rejste sig op, og fik de unge varulve til at hjælpe med at rydde op efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime1/9/2013, 22:21

Kuuma havde hørt sin Alpha, og han nikkedet roligt til hende, da han var enig med hende, dog stod han roligt og tænkte på hende, dog mente han at det nok skulle gå, dog svarede han hende kærligt.
''bare rolig, vi skal nok få tingene løst her og der, ingen problemer, min elskedet''
han smiledet blidt til sin Alpha imens hun betragtede gruppen, han så kærligt på sin Alpha imens han kunne se de lyttede til hende, som var godt, han så dog ud til og blive beroliget af at de nok skulle få materialer, så selv som våben og udstyr, andre ting, dog nikkedet han og alle de andre alvorligt, som om det var en del af deres skole lærdom, dog begyndte nogle af drengene at hviske om at overfalde en karavane eller noget, dog så Kuuma skarpt på dem som fik dem til og se på deres Alpha igen, for at lytte.

Kuuma havde mærket sin Alpha's nussen bag øret så vel som hende's kys på kinden, og han så glad ud for det, imens han roligt fik forklaret at de havde fået godt kød og fedtet var fjernet, og ham og de to unge ulve, tog kødet med ud til bålet, og de hjalp til hvor de kunne, imens de kunne dufte kødet i luften, og de så forventning's fulde ud, Kuuma så roligt til imens der blev delt tallerkner og bestik ud, han tog selv imod og han begyndte roligt og spise, og han sad bare i tavshed ved siden af sin Alpha, dog på hende's venstre side, som en artig beta vovse, og drengene sad omkring Kuuma, han vidste dog ikke hvorfor, og følte næsten de stalkede ham, lod det dog fare da der var mad, så han var optaget af og spise, selv om han ikke spiste helt så meget som han plejer, men da han var færdig, spurgte de unge han ulve ind til våben, kamp teknikker, og han bad dem være tålmodige, da han's Alpha åbnede munden, men han havde set alt da var forgået, som en vagtsom soldat og ulv, det med den generte pige og andre detajler.

Kuuma lyttede til sin Alpha forklare omkring træning, og han sad bare tavs som en god underdarig ulv, og spiste sin mad, dog lyttede han med, selv om alle's opmærksomhed var på Diana, sad han selv og holdt øje med tingene, han nikkedet dog da han's Alpha sagde det med træningen, og nogle af hannerne så ud til og være spændte på at se hvad Kuuma kunne undervise i, og da kom en lav munter knurren fra ham, da han huskede hvordan han selv blev trænet, det var tit endt med blå mærker og skræmmer, ømme muskler og en trang til og sove en hel uge, og med disse minder, knurredet han bare glad imens han spiste, dog lyttede han roligt med, imens han's Alpha stillede sin tallerken fra sig, og forklarede det med at blive inde på deres territorium, han sagde roligt til sin Alpha.
''jeg kan hjælpe dem med og stablere sig, hvis det er?''
han lød rolig og munter, spiste så roligt videre imens han hørte nogle hviske sammen om at bo sammen, pige og dreng, som mager, hvis de kunne, og andre hviske om kamp muligheder, mad, udstyr, da var mange ting da var blevet åbnet for de unge varulve, og Kuuma så roligt op på sin Alpha, ved tanken om at hun tænkte det samme som ham, at de havde reddet nogle fra undergang, men at der var mange mange flere, og om de kunne rumme flere med tiden, selv om de unge ulve ville få erfaringer, nye ville komme til, børn ville blive født, da var mange ting, dog smiledet han blidt til hende, som en da forklarede hende at han nok skulle hjælpe hende så godt han kunne, og han spiste så videre.

Kuuma lyttede roligt med, nikkedet alvorligt at der ikke skulle være nogen kampe imellem dem, og han skævedet dog til hende da han forstod at det var hun ikke accepterede kamp, han så der efter roligt til imens ulvene nikkede alvorligt til deres Alpha, ingen kamp, men da hun så ud til og spørge omkring andet, så spurgte de ind til hvornår de skulle angribe en karavane, hvem da skulle med, fik de lov og lære at bruge våben af Kuuma, ville Diana lære dem om alt muligt, helt fra det at have en mage, til parring, til unger, om de skulle have flere ulve til deres pack, lave et slags wolf save heaven, eller werewolf santuary af en art, og spørgsmålende strømmede løst, osse om bøsser var tilladt, om de måtte kamp øve med hinanden hvis Kuuma holdt øje med dem eller Diana, om hvordan de kunne imponere de smukke hunner hvis de ikke skulle kæmpe om det, og det blev ved og ved i ende vis osse omkring mad, lå, tøj, dog med respekt ved og lade en af gangen tale, og flere nikkedet og svarede hinanden.

Kuuma sad bare og besvarede de fleste ting som våben, kamp, den slags ting, men vidste ikke om de skulle ind på emnet at parre, få unger, mager, osv, så han så roligt på sin Alpha, om hun ville svare på alle spørgsmålende osse.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime2/9/2013, 00:27

"Kuuma du hjælper drengene, med at etablere sig ved søen, så hjælper jeg pigerne med at etablere sig, på et sted jeg har tænkt, passer rigtig godt til dem!" sagde hun mildt, og nussede blidt hans kind, da hun så mærkede den generte pige, hev lidt i hendes arm, og ville sige noget til Diana. Hun vente sin opmærksomhed mod den unge varulv, der var en smuk lille skabning på 17 år, med brunt hår og lyse øjne, for at høre hvad hun hviskede, til sin nye alpha der nikkede let, da hun gerne ville snakke om noget, når de kunne være lidt alene.

"Og hør så mine kære ulve, i skal nok få lov til at prøve at angribe og røve en handlende, vi skal nok træne jer i kamp, og lære jer at overleve denne verden, og alt det med våben får i af vide undervejs, og hvad angår det med at få jer en mage og få børn, det er noget vi tager os af under noget sexual undervisnings lignende, så vi skal nok lære jer, at blive nogle store og gode varulve!" sagde hun mildt "Men nu hvor vi har fået gjort rent efter os, så skal i gøre jeres sove pladser klar, så drenge hvis i følger med Kuuma ned til søen, så hjælper han jer med det, og piger i kommer med mig, så hjælper jeg jer okay? Og i må gerne sove længe i morgen, så nyd det nu godt!" Diana tog blidt den generte piges hånd i sin, kyssede Kuuma på kinden, og tog pigerne med sig.

Da de havde gået i 5 minutter, kom de til en pæn belysning, hvor pigerne virkede fascineret over hvor smukt der var, og der begyndte hun at hjælpe dem, med at lave deres egen hyggelige plads, med læ de kunne sove sammen under, og de kunne lægge tæt sammen hvis de manglede varme, og da det så var klaret, tog Diana den generte pige med sig til side, for at høre hvad hun ville sige. Hun spurgte om hun ikke nok måtte sove, sammen med sin alpha den første nat, da hun var meget nervøs over nye steder og væsner, og Diana smilede blidt og nikkede som ja, før hun gik hen til de andre piger, og forklarede dem situationen. De nikkede forstående, og sagde godnat på forhånd, før Diana tog Alex som hun hed, med sig tilbage til hulen.

Kuuma var endnu ikke kommet hjem, så Diana hentede et par nattrøjer, til hende selv og Alex, og sagde hun skulle skifte til den, før hun selv begyndte at smide tøjet, og lægge det pænt til side. Alex gjorde det samme som sin alpha, og da de begge stod i trusser, rødmede Alex let ved synet af hendes alphas krop, hvilket fik Diana til at smile ømt af hende, og gå hen til hende, og nussede hendes kind. Alex så op med knaldrøde kinder, og mødte genert Dianas øjne, hvorefter hun sagde hun gerne selv ville være, lige så smuk som sin alpha. Diana smilede så af hende, tog deres nattrøjer, og gik med Alex ud på toilettet, for at stille hende foran spejlet.
"Se på dig min kære varulv, du er måske lidt mager, men du har en smuk krop, og ved du hvad?" spurgte hun mildt "Din alpha skal nok sørge for, at du bliver en smuk varulv, som hannerne vil savle over, og gøre alt for at imponere!" Alex rødmende genert igen, vendte sig mod Diana, og gemte sig i hendes arme, med sin kind mod hendes varme bryst. Diana lagde blidt armene om hende, og nussede hende ned af ryggen, mens hun smilede lidt over, at Kuuma blandt andet havde fundet en, der var så kær og bare havde brug for nogen, som var god mod hende.

"Tag din nattrøje på min kære, min beta kommer nok snart hjem, og han bliver nok meget opstemt og parrings lysten, hvis han ser os 2 smukke damer, iført trusser og i hinandens arme!" sagde hun mildt, hvilket fik Alex'es kinder til at blusse op, mens hun skyndte sig at tage Dianas nattrøje på, som gik hende til under måden. Diana gjorde det samme, og tog hende med ind til sengen, hvor Diana satte sig ned på sengen, og Alex på gulvet foran hende, så Diana kunne begynde at re hendes lange hår, og sørge for hun var klar til natten, mens de ventede på Kuuma.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime2/9/2013, 13:43

Kuuma nikkedet til sin Alpha da hun bad ham hjælpe med at få drengene etableret ved søen, og med et smil svarede han blidt.
''jeg klare den, min elskedet, ingen problemer''
han så dog glad ud da han blev nusset på kinden, og han så nysgerrigt på den unge lille varulv som så ud til og være 16 eller 18, svært og bedømme da hun jo var ret tynd som alle de andre, men hun skulle nok få noget god mad, så var den gofin, dog sagde han ikke, da han smiledet roligt.

Kuuma skjulte et smil, da han så hannerne's glade udtryk ved at få lov til og røbe en handlende, så vel som glade ud over kamp træning og våben brug så vel som overlevelse, dog så det ud til at hannerne så glade ud over osse det med våben, dog så nogle af dem lidt røde ud i kinderne ved mage og børn, så vel som seksuel undervisning, men nikkedet dog at de nok skulle deltage, dog så Kuuma roligt til imens hannerne så glade ud over at kunne få sovet, han skævedet til hunnerne om de osse var glade som de dog så ud til og være, og da han's Alpha bad hannerne om at følge ham, rejste han sig op og begyndte og lede dem ned til pladsen hvor de kunne holde til, som var 5 minutter fra pigerne og 5 minutter fra hulen, dog osse skjult så pigerne fik privat liv, medmindre nogle af dem skulle være perverse og snige kigge, men så ville Kuuma give dem en ordelig en på skrinet, hvilket han understreget, at man skulle respektere hinanden's privat liv, medmindre man havde en mage som man kunne gå til, men han hjalp dem med og bygge nogle shelters på militær vis, som kunne holde kulden ude til en hvis grad, og han fandt nogle tæpper frem, og gav dem, de så dog glade ud over at have et rigtigt hjem, og han svarede så venligt godnat til dem, imens de lagde sig i en klump for at sove, som ulve nu gjorde.

Kuuma gik fløjtende hjem til sin Alpha og Mage's hule, imens han gabte lavt for sig selv, og strøg sig over sin kronraget isse, og imens han roligt gik ind for at tjekke om han's Alpha var der, kunne han dufte den unge hun ulv som havde været genert, og han satte sig roligt i gangen, ved siden af skabet med den smule våben og udstyr de havde nu, han lyttede med til deres samtale, som han hørte ude mærket takke være sin hørelse, og ventede roligt på de blev færdige med snakken, og han smiledet glad da han hørte hende's ord om at hun nok skulle tage sig af pigen, dog kunne han ikke se hvad da forgik, og ville ikke blande sig.

da han hørte sin Alpha, måtte han kvæle et lavt fnis, mest fordi at det var svært for ham ikke og være parring's lysten når han's Alpha var i nærheden, dog ville han gerne være en god vovse, men da han kunne høre de hastedet lidt, valgte han og tage sine militær støvler af, og tage sit tøj af, så han stod nøgen, for at tage nogle pose bukser på i sort blød uld, og da han så roligt gik der ind af, og så den unge pige, hvad hed hun nu? Alex, han gik blidt over til sin Alpha og gav hende et kys på kinden, og strøg venlige Alex på hovedet, før han gik ud for at barbere sig og gøre sig lidt renlig inden han kom i seng da han duftede af sved, og imens han stod ude på bade værelset, barberede sig, fjernede hår på overkroppen og smurte lidt olie på sine krop, så han ikke duftede af sved og dræbte baktier, gik han blidt ind, og sagde blidt.
''hey min elskedet''
han kysseder Diana på munden blidt og kort, sagde venligt til den unge hun ulv.
''hey du lille''
det var ikke ondt ment, men bare ren høflighed, og han lagde sig roligt i sengen, og så på dem med et uskyldigt blik, som en da slet ikke havde smug lyttet til samtalen selv om Alex burde kunne have duftet ham, og han kneb det ene øje sammen af dem, for at drille dem, før han lagde de enorme træstamme tykke muskelarme over hinanden bag nakken, for at se op i loftet med et smil om læben, han var underdarig, men osse en lunefuld drille sjæl.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime2/9/2013, 15:51

Alex havde dufter ham, da han var kommet, men havde ikke sagt noget til det, da hendes alpha tog sig af hende, og hun nød at nogen var god ved hende, Diana kyssede blidt tilbage, da hendes beta vovse gav hende et kys, og smilede blidt til ham mens Alex genert sagde hej, og gemte sig ind til Dianas ben.
"Hej min kære, Alex her skal sove hos os i nat, så opfør dig nu pænt!" sagde hun mildt, og gjorde hendes hår færdig, før hun lod den kære pige, kravle op i sengen hvor hun satte sig, så hun puttede sig ind til Diana, der lagde en arm om livet på hende, og nussede hende kærligt på maven, så hun rødmede svagt over at hun var så mager.

Diana smilede blidt af Alex, og så op på Kuuma med et sødt smil, og hovedet let på skrå, mens hun så ud til at tænke lidt over noget.
"Jeg håber du fik hjulpet drengene min søde vovse, vi kan jo nødig have at vores kære varulve, ikke har det godt her i deres nye hjem?" spurgte hun kærligt og nussede blidt Alex bag øret, før Diana slap hende og lod hende kravle ind under dynen, hvor hun puttede sig tættest på væggen. Diana rejste sig let op, gik hen til Kuuma og tog hans arme om sig, da hun ville lidt kærlighed fra sin vovse, hun lagde armene om hans hals og kyssede ham ømt, før hun så ham dybt i øjnene, med kærlige øjne og et lige så kærligt smil på læben.
"Jeg har savnet dig vovse, det dejligt at have dig hjemme igen!" hviskede hun kærligt, og små kyssede ham kærligt på munden.

Efter at have kissemisset lidt, med sin søde beta vovse, slap Diana ham igen og gik hen til sengen, mens hun lavede den der lille bevægelse med pegefingeren, der betød han skulle komme med, da det var tid til at sove. Der var masser af plads til dem i sengen, og Diana ville gerne have det sådan, at Diana lå imellem dem så hendes beta vovse, og kære varulv kunne putte sig ind til hende. Diana lagde sig derfor ved siden af Alex, der forsigtigt og underdanigt puttede sig ind til hende, så hun lå med hovedet ind til hendes bryst, og nu kunne Kuuma nemt ligge sig og fylde, da pigerne lå tæt sammen, og hvis han ville måtte han godt putte sig ind til Diana, der lå og nussede om Alex der virkede til at falde til ro, nu hvor hun kunne mærke sin alphas varme krop, mens hun blev kælder om. Diana smilede op til Kuuma, og løftede op i dynen mens hun blinkede til ham.
"Kom så vovse, kom og hold din alpha varm!" sagde hun mildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime2/9/2013, 17:42

Kuuma vidste ikke om Alex havde duftet ham eller ej, men det var fint nok, han havde dog roligt set på sin Alpha og pigen, med et blidt smil, han mærkede dog at han's Alpha kyssedet blidt tilbage, og han smiledet venligt til hende, og til Alex, imens han dog kunne se hun gemte sig ved sin Alpha's ben, han så roligt på sin Alpha da hun snakkede til ham, og han nikkedet venligt til sin Alpha og så til da hun blev færdig med Alex's hår, og han så roligt til imens hun lagde sig ind til deres Alpha, han sagde dog intet, lå bare roligt i sengen og slappede af.

Han skævede roligt til sin Alpha med et blidt smil da han så sin Alpha's smil, og han lagde roligt hovedet tilbage, hviledet sig roligt, han hørte dog sin Alpha, og svarede venligt.
''det gjorde jeg, de har lå, varme, og hinanden, så de skal nok klare sig hehe''
han så kærligt på sin Alpha, imens hun nussedet Alex bag øret, for at se pigen kravle ind under dynen og putte sig tæt op af væggen, han så roligt på Diana, og han så hende tage sine arme om hende, og han tog hende blidt ind i sin favn, og da han mærkede hun kyssede ham ømt, kyssede han lige så ømt tilbage, imens han blidt lagde hånden på hende's kind og strøg hende blidt, imens han så det kærlige smil, og han hørte sin Alpha, svarede på det ved og kysse tilbage, blidt lægge sig oven på hende, dog uden at lægge op til parring, men så Alex ikke kunne se hvis hun kiggede med, da han blidt lagde sin hånd under Diana's trøje og klemte om hende's bryst, imens han blidt kyssede hende.

Han havde vendt dem om igen, så hun sad oven på ham, og da hun slap ham, lod han hende slippe, og gå over til sengen, hvor han så blidt på sin Alpha lægge sig, og da han så hende's pegefinger, gik han lydigt over til hende, og lagde sig i sengen, han så hvordan de skulle ligge, så da han's Alpha havde lagt sig ved siden af Alex, lagde Kuuma sig roligt i sengen, og puttedet sig ind til Diana, med en hånd på hende's mave, tæt ved brystet, og han lagde sig roligt helt tæt til sin Alpha da hun løftede dynen, som han tog over sig, og han hørte hende, gav hende's bryst et blidt klem og hviskedet blidt.
''ja min elskedet Alpha''
ved disse ord, lagde han sig tæt ind til sin Alpha så hun kunne mærke varmen fra ham, og han faldt stille og roligt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime2/9/2013, 18:49

Diana lod ham komme til hendes bryster, når nu han ikke kunne få noget, mens Alex var hos dem, han havde trossalt været væk i 2 hele dage, uden hans alpha til at tage sig af hans behov, som han nok var blevet vant til, efter de begyndte at komme sammen. Da han lagde sig i sengen hos dem, og hun mærkede at han gav hendes bryst et klem, strøg hun blidt hans hånd som tegn på, at han gerne måtte lade den blive på hendes bryst, hvis altså han havde lyst til det. Imens puttede Alex sig ind til sin alpha, og var for træt til at notere sig af, hvad Kuuma gjorde ved deres alpha, hun faldt trygt i søvn, liggende tæt ind til Diana, og hovedet ved hendes bryst, så hun kunne høre Dianas hjerte slå.

Den næste morgen sov Diana længe, og Alex fulgte trop selv da hun vågnede, blev hun liggende og puttede sig ind til Diana, for at nyde varmen fra hende. Fordi Kuuma havde haft hånden, oppe ved Dianas bryst da han faldt i søvn, var hendes trøje gledet helt op til under hendes bryster, og Alex holdt forsigtigt om sin alpha, genert over at røre ved sin alphas næsten nøgne krop. Alex'es mave begyndte at rumle, fordi hun var sulten, og siden Diana kunne skaffe hende mad, som hun godt kunne at spise, fandt hun det logisk at vække Diana, ved forsigtigt og underdanige at slikke hende på halsen, som den underdanige varulv hun var. Hendes ru pige tunge, kilede lidt mod Dianas hals, og da hun vågnede stoppede hun blidt Alex, og smilede til hende.

"Jeg gætter på at min søde lille Alex, er ved at blive sulten?" spurgte hun mildt, og nussede hendes ryg under hendes trøje, så hun begyndte at rødme, da hun godt kunne dufte, at hendes slikken på Dianas hals, havde gjordt hendes alpha liderlig. Alex nussede forsigtigt sin kind, mod Dianas skulder og slikkede hendes hals lidt, for at søge sin alphas tilgivelse, for at gøre hende liderlig på den måde. Diana grinede kærligt, og stoppede hende med et mildt smil, da hun bare blev mere opstemt af det.
"Det okay min kære, du behøver ikke undskylde for det!" hviskede hun blidt, mens hun så Alex i øjnene. Diana lænede sig blidt frem, og kyssede Alex på munden, mens hun strøg den kære ulvs bryst diskret, og først stivnede Alex helt, men slappede så af og gengældte kysset, indtil Diana stoppede det. Hun rødmede meget genert, og gemte sit ansigt mod Dianas bryst, da hun ikke vidste hvad hin skulle gøre af sig selv, for hun var selv lesbisk, og nu var hun blevet tændt af sin alpha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime3/9/2013, 13:42

Kuuma vidste hun lod ham komme til hende's bryst, da hun ikke bad ham flytte sin hånd, og han gned blidt sin hånd på hende's bryst, imens han roligt slappede af og så på sin elskedet Alpha, og han forstod hende's strøg over han's hånd, og han fortsatte med blidt og klemme og nusse hende's bryst blidt, med hovedet ved siden af hende's og han smiledet kærligt til sin Alpha, imens Alex dog faldt i søvn hos sin Alpha.

Kuuma sov roligt ind til sin Alpha, som en stor hvalp, dog en hvalp i overstørrelse, med hånden på Diana's bryst som burde være tydeligt for Alex, og han lå bare selv og sov roligt, med en lav tilfreds knurre lyd i sit store bryst, dog vågnede han da Alex begyndte og bevæge sig, men lod som om han sov videre med en åndedrag som en da bare sov, videre, selv om han mærkede sin Alpha vågne, da Alex gjorde et eller andet.

Han lå stille og lyttede til dem, imens han dog langsomt åbnedet øjnene, imens han holdt øje med tingene, ikke fordi han ville blande sig, dog så han roligt Alex rødme, så vel som at han's Alpha duftede som en da var parring's lysten, dog vidste han ikke om han skulle blande sig, da han ikke havde fået lov, han så osse Alex slikke sin Alpha på halsen for og søge en undskyldning, og han så roligt til imens han's Alpha bukkedet sig frem og kyssedet Alex på munden, Kuuma så roligt på Diana's bagdel, før han blidt slikkedet hende ved missen, dog med trusser i vejen, for kærligt at rykke dem og slikke hende i hende's mis, for roligt at rejse sig op og stille sig bag sin Alpha, presse sit skaft imod hende's nøgne mis, da han havde rykket hende's trusser, og så spørgende på sin Alpha, om han måtte være med, eller om det kun var for hende og Alex, da Alex så ud til og rødme meget genert, og så hende gemme sit ansigt ved deres Alpha's bryst, han lænedet sig hen over sin Alpha, imens han underdarigt slikkede hende på kinden om han skulle være med til legen.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime3/9/2013, 14:47

Diana havde ikke bemærket Kuuma vågne, før hun mærkede hans tunge mod hendes trusser, uden for hendes mis hvilket fik hende til at stønne overrasket, og fortsætte med sin stønnen, da han fjernede hendes trusser, og pressede sin stive pik mod hendes fisse indgang. Hun havde ubevidst grebet om hans pik, da hun mærkede den trænge op, for at stoppe ham i at parre hende foran Alex, men da hun lå og gemte sig mod sin alphas bryster, og Kuuma slikkede hende underdanige på kinden, blev det svært for hende at fokusere, fordi hun blev så liderlig hvilket Kuuma burde kunne mærke, da spidsen af hans pik var oppe i hende.

Hun hviskede til Alex om hun ville deltage, i en parring mellem hendes alpha og Dianas beta vovse, og hun ville gerne men hun ville helst gerne have, at det var Diana der tog sig af hendes mis, der nu også duftede parrings klar. Diana nikkede forstående, og beordrede hende til at smide tøjet, hvilket ikke skulle siges 2 gange før der blev fulgt ordrer, fra hendes alpha af. Imens havde Diana ladet Kuuma slikke videre, men nu trak hun sig lidt væk fra ham, så hun kunne smide sine trusser og nattrøje, før hun lagde sig ind til ham igen. Alex fulgte genert med ved at se på, mens Diana blidt tog Kuumas pik, og lod den glide op i hende uden problemer, hun kyssede blidt Kuuma på kinden som tegn på, at han gerne måtte kneppe hans alphas mis nu, mens hun blidt tog den nøgne lille Alex ind til sig, og begyndte at kysse og skabe med hende, mens Diana blidt nussede hendes ung pige fisse.

Alex lagde forsigtigt en hånd, på hendes alphas bryst og underdanigt, begyndte hun at slikke Diana ned af halsen, til hun nåede brysterne hvor hun forsigtigt, begyndte at massere det ene bryst, og slikke, kysse og mappe i brystet, hvilket fik Diana til at stønne nydende, mens hun strøg kærligt om Alex'es mis med den ene hånd, og førte den anden ned mellem benene, for at nusse Kuumas pik som hun havde fået helt op i sig.
"Kuuma skat knep mig!" hviskede hun nydende, over at være midt punkt for en han varulv, med en stor pik som tændte på hende, og en hun varulv som underdanigt ville gøre alt, for hendes alphas nydelse "Alex vend dig om, og slik på min klit og Kuumas pik, mens han knepper mig!" beordrede hun nydende. Alex rødmede meget, men gjorde som der blev sagt, da Diana som lå på siden med Kuuma bag sig, havde løftet sit ben så hun nemmere kunne komme til. Da Alex begyndte at slikke, stønnede Diana mere nydende, og så sit snit til at stikke hovedet ind mellem Alex'es ben, og slikke hendes våde mis.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime3/9/2013, 23:36

Kuuma havde hørt sin Alpha stønne overrasket da han slikkede hende's trusser, for at gøre klar til og lægge op til parring, dog stoppede han da hun greb fat om han's skaft, og som en underdarig vovse, ventede han på hvad han's Alpha besluttede, dog så hun ud til og blive tændt af at Alex så ud til og putte hos hende's bryst, så vel som at han var en underdarig ulv, og han slikkede hende blidt på halsen, imens han så nysgerrigt på hvad hun besluttede.

Kuuma hørte sin Alpha hviske, og ventede blidt på at få lov til og tage sin Alpha, dog slikkede han hende kærligt, dog nikkedet han at det var okay at deres Alpha tog sig af Alex, og da han så sin Alpha beordre den unge pige til og smide tøjet som sku gik hurtigt, så han bare muntert til, imens han's Alpha trak sig lidt væk for og smide nattrøjen og sine trusser, og han så hende lægge sig ind til ham igen, og han smiledet kærligt til Alex, imens han's Alpha tog han's skaft op i sig, og han så blidt på hende, mærkedet kysset, og nikkedet blidt til hende, imens han roligt holdt om hende, begyndte at hamre sit skaft op og ud i hende, som han da måtte være blevet god til, og han fulgte roligt med i hvad da skete mellem han's Alpha og Alex, ikke fordi han ville blande sig, men fordi han var nysgerrig, dog kom da en lav nydende knurren fra ham imens han tog sin Alpha.

Kuuma fulgte med i hvad Alex gjorde ved sin Alpha's bryst, hvem ved? måske kunne han lære noget nyt, og han fulgte roligt med i hvad Alec gjorde, med sit store skaft oppe i sin Alpha som han parrede hende med, og han kom med en glad knurrendet nyde lyd da hun nussedet han's skaft som gled op i sin Alpha, og da han hørte sin Alpha, satte han styrke og fart op, for at kneppe sin Alpha bedre, og da kom en glad lyd fra ham igen da han mærkede tungen på sit skaft som gled op i sin Alpha, og han puttedet sig ind til sin elskedet Alpha, imens han dog ikke sænkedet styrke eller fart i sine stød, så dog nysgerrigt på sin Alpha og Alex, imens Alex slikkede han's Alpha og ham, og han's elskedet slikkede Alex.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime4/9/2013, 00:04

Da Kuuma begyndte at hamre i hendes mis, kunne Diana i den grad ikke lade være med at stønne, og det blev kun bedre da Alexis'es tunge, kældede for hendes klit samtidig, hvilket fik Diana helt væk i nydelsen af, sin mage der gav den gas med at nyde hende, og hendes kære lille generte varulv, der begyndte at blive mere selvsikker i det hun hørte, hendes alpha der stønnede af ren nydelse. Diana kunne knap nok koncentrere sig om, at slikke hendes ung pige mis, fordi nydelsen var så god, og det tog ingen tid for de 2 varulve, før de fik deres alpha til at få den første orgasme, som hun stønnede lang trukket ud i hulen, mens hun ikke ville have dette skulle stoppe. Diana lagde dog blidt en hånd mod Alexis'es mis, og begyndte at finger kneppe hende, så godt hun nu kunne i denne situation.

Da de havde ligget sådan et stykke tid, stoppede hun Kuuma og Alexis, og sagde til Alexis at hun skulle lægge sig på ryggen med spredte ben, hvilket blev gjort med det samme. Diana kyssede blidt Kuuma på kinden, før hun trak ham ud, lagde sig med hovedet mellem Alexis'es ben og røven i vejret, og smilede frækt til Kuuma, mens hun førte en hånd ned til sin mis, spredte sine skamlæber så hendes lystige safter kunne duftes mere, og kyssede blidt Alexis på maven nær hendes mis, så hendes åndedræt blev tungere.
"Kom så vovse, du er ikke færdig med at parre din alphas våde mis, jeg acceptere kun at du stopper, når du er kommet i mig!" sagde hun frækt, mens hun masserede Alexis'es bryster på en måde, Kuuma kunne lære noget af, for at dømme ud fra hendes tunge åndedræt, og duften fra hendes mis, var Alexis som et legetøj under Dianas behandling, og hun havde den lille varulv i sin hule hånd. Diana begyndte at slikke Alexis, og sørgede for rigtig at ramme hendes erogene steder, hvilket fik gang i hendes stønnen, og at dømme ud fra hendes reaktioner, så det ud til Diana vidste hvad hun lavede dernede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime4/9/2013, 17:43

Kuuma kunne høre, ud fra lyden på hende's stønnen, at hun havde svært ved ikke og stønne, og han kunne mærke det var rart at Alex osse slikkede han's skaft, som kun fik ham til og give den max kræft, oppe i sin Alpha, og han så på den unge Alex at hun fik mere selvtillid, dog lod han dem gøre som de ville, han ville bare tilfredsstille sin Alpha, men dog nød han at se dem, dog så han kærligt på dem da han mærkede sin Alpha's orgasme, han fortsatte roligt imens han lyttede til hende's stønnen, og Kuuma fortsatte hårdt og dyrisk imens han's Alpha finger kneppede Alex.

Kuuma havde været igang i noget tid, da han's Alpha stoppede ham, og han så roligt på sin Alpha imens hun beordrede Alex til og ligge sig på ryggen med spredte ben som hurtigt blev gjort, han mærkede sin Alpha's kys, og han lod hende trække sig ud, og han fulgte roligt med i sagerne, og da han så hende's bagdel oppe i vejret så vel som da hun spredte sine skamlæber, da så han roligt på hende, og han kom med en knurre lyd, på en venlig underdarig måde, som en da godtog en udfordring, og han gik hen til hende, lænede sig hen over hende så han kiggede Alex i øjnene, og hamrede sit lem op i sin Alpha, hårdt og dyrisk, og begyndte at tage sig af hende, imens han lænede sig ned og slikkede sin Alpha, med et blidt smil, og han fulgte dog med i tingene mellem han's Alpha og Alex, for og se hvordan hun gjorde og hvad hun gjorde, dog kunne han se at han's Alpha vidste hvad hun lavedet og fulgte muntert med, imens han kneppede sin Alpha hårdt og dyrisk.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime4/9/2013, 20:18

"Årh ja skat jeg elsker når du er morgen liderlig!" stønnede Diana nydende mod Alexis'es våde mis, da han hamrede sin stive pik i hende, og begyndte at kneppe hende dyrisk og hårdt. Diana stønnede af nydelse, men fortsatte med at slikke Alexis og massere hendes bryster, så hun lå og stønnede under sin alphas behandling, og så nydende op på Kuuma der parrede deres alpha, mens han slikkede på hende. Dette var alt sammen nyt for hende, men dog meget ophidsende sådan at være alphaens kældedække, og blive slikket af sin alpha mens hun parrede sig med flokkens beta.

Da Kuuma fik hans orgasme, stønnede Diana nydende og smilede frækt til Alexis, mens hun lod Kuuma tømme sig i hende, til han var færdig med hende.
"I er nogle dygtige vovser, jeg er meget tilfreds med jer 2!" sagde Diana mildt, mens hun blidt strøg Kuumas nakke "Og du din frækkert, sådan at prøve at komme til uden at have fået lov, du ved godt det er mig der bestemmer! Vær så en sød beta, og hjælp min kældedække med at forkælede jeres alpha!" tilføjede hun drillende, før hun blidt trak Kuumas pik ud af sig, lagde sig til rette ved siden af Alexis, og lod hende putte sig ind til Diana, så hun kunne slikke Diana på halsen underdanigt og taknemlig, over at hun måtte være med til at tilfredsstille hendes alpha, mens hun blidt maskerede Dianas bryster, og slikkede sig ned til dem så hun kunne kysse dem, nappe i hendes brystvorter slikke dem, mens hun så op på sin alpha med underdanige øjne, for at se om hun gav sin alpha nydelse, hvilket hun gjorde. Diana lå på siden med Alexis foran sig, så Kuuma kunne ligge sig bag ved hende, og forkælde Dianas krop som han ville, og hun ville nyde at mærke hans kys på sin hals lige nu, måske en finger i nissen og Kuumas dejligt varme krop, tæt ind til sin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime4/9/2013, 21:32

Kuuma hørte sin Alpha og svarede med en glad knurre lyd, til hende's ord, og han så roligt ned på hende imens han fortsatte med sin dyriske hårde kneppen af sin Alpha, hørte hende's stønnen, og fulgte med i hvad han's Alpha og Alex lavedet, og med en glad knurren, fortsatte han med sit forhavende, at parre deres Alpha, hårdt og dyrisk.

da han var kommet, havde han hørt sin Alpha stønne nydende, og så glad på sin elskedet Mage, og han lyttede til sin Alpha, knurredet glad over rose, så dog på hende med et underdarigt blik, som en vovse der skammedet sig, dog nød han hende's blide strøg i nakken, imens han lyttede til hende, og med en blinken da bekræftede at hun var boss, så han på hende, og da han kom ud af sin Alpha, så han roligt til imens han's Alpha lagde sig så Alex kunne putte sig ind til hende, og han fulgte roligt med i hvad da skete, og da han så på sin Alpha, og lagde sig roligt ind til hende, så han's store krop lå op af hende's, og han så ud til og få en ide, han lagde sin store hånd, dog ren, mellem han's Mage's ben for roligt at give hende finger, blidt, tirrende og langsomt, for så at gå godt igang, men han lagde den anden hånd om Alexis's hofte, og løftede sin Alpha's ben, skubbede så blidt Alex's ind mellem sin Alpha's ben, så han's Mage's fisse gned imod Alexis fisse, dog med Kuuma's hånd imellem sig, så de begge fik nydelse, men stadig kunne de røre hinanden's fisser, og Kuuma fortsatte med og give sin Alpha finger, imens han slikkede og kyssede hende på halsen, for at være en god vovse, og han så roligt på dem, om det var en god ide han havde fået, eller om det var rablende dumt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime4/9/2013, 22:24

Alexis blev helt rød i bæret, da hun mærkede hvordan Kuuma havde placeret hende ind til deres alpha, og så underdanigt op på Diana der lige lå og nød at få finger, og blive forkældet af hendes 2 varulve. Diana smilede nydende til Alexis, kyssede hende på panden, og lagde sig til rette igen, så Kuuma kunne fortsætte med at fingerkneppe hende og slikke og kysse hendes hals.
"Du må godt min kære Alexis, forkæl din alpha med din frække mis!" sagde hun nydende, hvilket fik Alexis til at gå i gang med at gnide sin fisse mod Dianas, hvilket gav dem begge nydelse, mens hun igen tog sig af deres alphas bryster, for at forkælede hende som Diana havde bedt om.

"Hmm i 2 er dejlige til at forkæle jeres alpha, jeg ville ikke have noget imod hvis i overraskede mig, med en forkælelses dag en dag!" hviskede hun nydende, mens hun var i den syvende himmel. Diana var helt afslappet i kroppen, og hun små stønnede lavt i takt med Kuumas finger, og Alexis der gned mod hendes mis "Du slipper godt fra dit lille nummer for denne gang, min frække lille beta vovse, men oss kun fordi jeg nød din parring, og du forkæler mig så godt, sammen med min søde yndling!" hun nussede blidt hånden gennem Alexis hår, og hun smilede underdanigt og taknemligt til sin alpha, over at være hendes yndling.

Efter hun havde ligget og nydt hendes forkælning, uden at vide hvor længe det havde varet, nussede hun blidt Kuumas hoved og Alexis'es hår, puttede sig ind til Kuuma for at kysse hans kind, og holdt blidt om Alexis.
"Tak for forkælelse jeg nød det virkelig, men nu vil jeg have mig et bad, jeg er trossalt jeres alpha, og vores flok må efterhånden være vågnet!" sagde hun mildt og satte sig op, men Alexis ville ikke have hun gik lige med det samme, så hun satte sig op i Dianas skød, med benene om livet på hende og armene om Dianas nakke.
"Alpha du må ikke gå, jeg vil blive hos dig!" sagde hun bedende, og slikkede hende underdanigt på halsen "Du gør så tryg og glad alpha!"

Diana smilede skævt til Kuuma, som tegn på at den her lille dame var en kær en, han havde taget med hjem til deres wolf pack. Diana lagde armene om livet på Alexis, holdt hende tæt ind til sig og nussede hende op af ryggen.
"Min kære lille Alexis, jeg skal bare i bad jeg forlader dig ikke!" sagde hun mildt dog med strakt hals, da Diana nød en hengiven varulv der slikkede hende på halsen, en ting hun havde fået til vane efter Kuuma blev hendes beta vovse "Hvis det er kan du snakke med min mage mens jeg er i bad, hvis han ikke har noget imod det?" hun så spørgende på Kuuma med et mildt smil "Og hvis du ellers kan styre dine frækheder, mens jeg er i bad min skat!" hun blinkede drillende til ham, og strøg hans brystkasse blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime5/9/2013, 20:53

Kuuma så at Alexis blev helt rød i hovedet, og han kom med en blid knurre lyd til hende, dog forsatte han med og give sin Alpha finger, og han fulgte roligt med i hvad da skete mellem damerne, med et blidt slik på sin Alpha's bløde hud mellem skulderen og ved halsen, hvor han kærligt kyssedet og blidt slikkedet videre, imens han roligt fingerkneppede sin Alpha, og han hørte sin Alpha bede Alexis om noget, havde dog for travlt med og tage sig af sin Alpha, og da Alexis tog sig af han's Alphas bryster så vel som at forkæle hende, fortsatte han selv med sit forhenværende.

Kuuma så roligt på sin Alpha da han og Alexis fik ros, han så dog blidt på hende imens han fortsatte med og give hende finger så vel som slikke og kysse hende hals, og da kom en munter knurre lyd fra ham, da han slap for sit lille nummer, og han kom med en lav klukke lyd, og fortsatte med og forkæle sin Alpha så godt han kunne, dog fulgte han stadig med i sagerne, ikke fordi han havde noget imod det, han var bare nysgerrig.

Han så kærligt på sin Alpha da der var gået noget tid, for da hun nussedet ham blidt på hovedet, blev han taget ud af sin kæle mode, dog fortsatte han med og give hende finger, men da han hørte hende stoppede ham, og fjernede roligt sin hånd, med et kærligt kys på hende's hals, dog så han forvirrede på Alexis da hun nærmest klæbrede sig til deres Alpha, og han fulgte roligt med i hvad da skete, med en ulv's nysgerrighed.

Han så roligt på sin Mage og Alpha's smil, og med en blid klukken, nikkede han roligt til hende, imens han fulgte med i hvad da skete, og han hørte sin Alpha forklare det for Alexis, og han kunne dog se at hun nød det, og han gav hende et blidt kys på kinden, og han så roligt på Alexis da han's Alpha spurgte om han kunne snakke med Alexis, og han nikkedet blidt, imens han så på Alexis med et venligt blik, dog skævedet han til sin Alpha med et blik som en da aldrig kunne falde ind og springe på den unge varulv og dominere hende, hvilket han ikke havde tænkt sig, dog knurredet han bare til hende at han nok skulle være en god vovse, gav hende et kys på munden med et blidt kram, og så hende roligt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime5/9/2013, 22:23

Da Kuuma nikkede til at han kunne styre sig, og holde Alexis ved selskab mens hun var i bad, strøg Diana Alexis kærligt i nakken, og stoppede hende blidt i at slikke hendes alphas hals.
"Hop så ned med dig min kære, jeres alpha skal i bad, Kuuma opføre sig pænt og holder dig ved selskab, så hvis i 2 tager tøj på imens så er jeg tilbage om lidt tid okay?" sagde hun mildt. Alexis nikkede lydigt og hoppede ned, så Diana kunne rejse sig op, og hente lidt tøj før hun gik mod badeværelset. Hun stoppede dog i døren, og så om på dem med et mildt smil.
"Husk det nu vovse, ikke noget med at hoppe på Alexis!" sagde hun mildt, og blinkede til dem før hun gik ind og lukkede døren.

Kort tid efter kunne man høre brusseren blive tændt, og lyden af Diana der tog sig et bad, hun nød det varme vand mod sin silke bløde hud, og kunne ikke dy sig for at være lidt ekstra kærlig ved sin krop, da hun stadig var lidt liderlig efter Kuumas fingerkneppen. Da hun havde vasket og tørret hendes krop, tog hun sin sorte bikine med det lyserøde mønster på, en løs kort ærmet jakke hun lod stå åben så man havde udsigt til hendes overkrop og bikini toppen, samt et par sorte lårkorte cowboy bukser, da hun havde planer om at flokken skulle slynges sammen i dag, med en god badetur i søen.

Hun kom let ud igen, mens hun rettede på sin jakke, før hun så op på Kuuma og Alexis, for at se om de havde gjort som der blev saGT.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime6/9/2013, 14:50

Kuuma så drillende på sin Alpha med et blidt smil, og da han så sin Alpha gå imod badet, osse stryge Alexis kærligt i nakken, og han fulgte roligt med i hvad da skete mellem dem, og han brummede muntert, han grinte dog da han hørte sin Alpha og han nikkedet roligt til hende da hun bad dem tage tøj på, han så osse Alexis hoppe ned fra hende, og han fulgte roligt med i hvad da skete, dog da han hørte sin Alpha blottede han sine tænder i et underdanig muntert grin, og blinkede tilbage.

Han kunne høre sin Alpha tænde bruseren og tage et bad, og han begyndte selv og tage sin klassiske sorte uniform på og han satte den roligt og ordeligt, imens han dog kunne høre sin Alpha slukke vandet for nok at tørre sig, og da hun kom ud, så han roligt på hende med et venligt smil, da han kunne se hvad hende's ide var, og han stod bare roligt og så på hende.

Kuuma så roligt på sin Alpha da hun kom ud igen, og han stod roligt let ret med et blidt og kærligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime6/9/2013, 15:43

Diana smilede mildt til Kuuma, mens hun gik hen til ham og kyssede hans kind, derefter vendte hun sit blik mod Alexis, for at se om hun var klar. Alexis havde taget sit tøj på, og kom hen til sin alpha, for at lade sig bedømme om hun var acceptabel, Diana strøg hendes kind og smilede til dem begge, før hun gav Kuuma et ømt kys, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Kom så med i 2, i kender jeres plads ved jeres alphas side!" sagde hun mildt, og Alexis stillede sig hurtigt til Dianas højre side, da hendes venstre trossalt var forbeholdt beta varulven.

Diana ventede til Kuuma stod ved hendes side, før hun begyndte at gå udenfor, flokken var allerede ved at være samlet, de så op på deres alpha da hun kom gående ud, sammen med hendes beta og yndling, og der var da et par af drengene der så ud til at reagere, lidt for positivt på deres alphas udseende og påklædning.
"Godmorgen min kære flok, jeg håber i har sovet godt i nat!" sagde hun mildt og stoppede, da hun stod foran flokken og så dem an "I dag er min plan lidt, at vi skal have en slyng sammen dag, så vi skal hygge os sammen nede ved søen! I øvrigt vil jeg gerne se jeres varulve side i dag, og snakke med jer så jeg kan lære jer bedre at kende, så i må gerne blive lidt vilde, så længe i husker at respektere og passe på hinanden! Når det er tid til spisning, finder vi ud af at fordele opgaverne, så vi arbejder sammen som en flok!"

Varulvene blev glade for denne nyhed, og dem der efterhånden snakkede godt sammen, begyndte at småsludre om hvad de ville lave ved søen, og nogen af dem havde regnet ud, at Diana havde givet dem en mulighed for at socialisere, for ikke at glemme at fyrene kunne gøre indtryk på pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime8/9/2013, 21:04

Kuuma smiledet kærligt tilbage til sin Alpha, han mærkedet sin Alpha's kys, og så sin Alpha vende sit blik imod Alexis, og han så bare roligt på dem, imens han blidt skævedet rundt med et drillende blik, dog hørte han sin Alpha, som fik ham til og stille sig på hende's venstre side, imens han knurredet til sin Alpha til at han var klar, og med et grin så han roligt rundt.

da han så sin Alpha begynde og gå udenfor, da han stod ved hende's side, så han at koblet var samlet, og han så roligt på sin Alpha, med et smil da han vidste at nogle af drengene så ud til og reagere lidt positivt på deres ALpha's udseende og påklædning, dog så det ikke ud til og genere Kuuma, han hørte sin Alpha snakke til flokken, og han sagde ikke noget, som en god beta ulv, holdt han for og sige det pænt, sin kæft og lod deres Alpha snakke, dog var han opmærksom på hvad da blev sagt og hvad da skete, han knurredet glad ved hende's ord.

Han så at varulvene så glade ud, og han så roligt rundt på varulvene som snakkedet sammen så vel som småsludre og andre ting, og han så roligt på dem da de så ud til og tænke tingene igennem, han skævedet til sin Alpha, om han osse skulle i vandet, da han ikke havde noget badetøj da kunne passe ham, da han jo ikke just var en lille gut med sine 204 cm og 225 kilo enorme muskel skrog af en arret og tattooveret krop.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime8/9/2013, 23:04

"Hvis i ikke har noget badetøj, er det acceptabelt at i bruger undertøj i stedet, men jeg vil ikke se noget nudisme, medmindre i er i varulve form så jeres pels dækker jeres ædlere dele!" sagde hun mildt, da hun vidste at foreksempel Kuuma ikke havde noget badetøj, på grund af hans store krops bygning "Men smut så ud og gør jer klar, og så mødes vi nede ved søen!" Diana smilede til dem alle sammen, før hun så op på Kuuma og nussede hans kind, for at sikre sig hans opmærksomhed.
"Vil du ikke være sød at hente vores bade håndklæder skat, så går jeg ned til søen sammen med dem der er klar, og finder et par gode pladser vil kan sidde?" spurgte hun mildt, og gav ham et kys før hun så på Alexis "Smut du hen til pige lejren, og tag din bikini på kære, så kan du komme ned til mig når du er klar okay?"

Alexis nikkede og smuttede mod pige lejren, mens Diana gav Kuuma et ekstra kys, før hun gik ned mod søen sammen med nogle af de andre fra flokken. Hun fandt en god plads ved et træ, der lå ikke så langt fra søen og gav skygge, hvilket Diana godt kunne lide så her ville hun side, mens flere af fyrene og nogle af pigerne smed deres tøj til de stod i undertøj, før de begyndte at løbe ud i vandet for at lege og have det sjovt. Der var dog nogen af dem, der kom hen til Diana for at sætte sig ned og snakke med hende. Diana sørgede dog for, at der var plads til højre og venstre for hende, til Kuuma og Alexis så de havde deres retmæssige pladser hos deres alpha, hvis de gerne ville sidde og hygge snakke med deres alpha, i stedet for at deltage i deres andres legen eller samtalerne der foregik blandt de andre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: