Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime14/8/2013, 23:34

Han så sin elskede Alpha smile nydende, og han havde elsket det smil, dog elskede han alt ved hende, og han smilede kærligt til hende da hun smilede til ham, så vel som da han bar hende over imod hulen, og han havde mærket hun havde holdt sig inde til ham med armene om ham og benene om han's hofter, og han hørte hende grine og grinte kærligt med så vel som besvarede hende's kys, og han havde osse set hun havde lænet sig tilbage, da han kom tilbage, og han knurrede muntert til hende, da hun så meget indbydende ud, men det gjorde hun altid, og da kom flere glade knurre lyde fra ham da hun nussedet ham over hovedet, efter han havde sat sig ned, og han så hende's smil så vel som tænkende udtryk og han lagde hovedet let på skrå i en spørgende gestus.

Han så kærligt på sin Alpha, imens hun snakkede og han svarede hende kærligt.
''jeg er osse sulten, min elskede Alpha, og ja det kan jeg godt, hvad skal vi endelig have at spise? og det lyder fristende min Alpha''
han så kærligt op på hende med drillende glade øjne, dog prøvede han ikke at gemme på at det tændtet ham at hun snakkede frækt til ham, så vel som han så hende i øjnene og holdt øje med hende's smukke smil, så vel som han lagde mærke til hun let spredte benene så han kunne se hende's mis, og han så med et blidt blik på hende da hun snakkede og han svarede hende kærligt.
''hehe mad lyder godt, og så at jeg kan gøre som jeg vil, næsten dog, men håber bare jeg kan få den op, men nu må vi se hehe, og skal nok lade vær med og kradse sår så vel som bide sår, min elskede Alpha''
han lød underdarig, som en god beta ulv, dog osse glad og kærlig, som en mage, selv om alt peger på at Diana er en dominerende Alpha, og hende's vovse elskede det, og han sprang roligt på benene med et blidt blik på hende, tog sine underbukser på, mest for og være bare lidt høflig og han klukkede dog muntert ved tanken, han gik roligt ind og hentede noget simpelt sort undertøj, og gik kærligt ud med det til sin Alpha, han satte sig pænt ned igen og lagde det foran hende, imens han ventede på hun tog undertøj på, og førte an ud til køkkenet, mest fordi han kun kunne lave militære retter, og han fortrak hun guidedet ham i mad lavningen, dog kunne han osse godt lide bare og være en god vovse, og han så kærligt op på hende med sine gule blide øjne.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime15/8/2013, 05:10

Efter han havde svaret, og hentet undertøj til hende, strøg hun ham blidt henover hovedet som tegn på, at han var en dygtig vovse, før hun tog undertøjet han var kommet med på. Trods det kun var en let beklædning, var hun som altid en smuk og yndig dame, som gik med sin dygtige beta vovse ud i køkkenet, nu hvor han førte an ud i køkkenet.
"Jamen vovse dog, vil du nu hellere gå foran mig, end bag ved mig hvor du kan beundre, din elskede Alpha?" Spurgte hun drillende og kyssede ham kærligt, før hun smilede mildt til ham mens hun så ham i øjnene "Du en god vovse skat, jeg elsker min søde beta vovse! Jeg ved det kommer ud af det blå skat, men ved du hvad vovse? Jeg vil ikke have andre end dig, min dejlige vovse!"

Hun lagde blidt armene om hans hals, og kyssede ham kærligt mens hun nussede hans nakke, da hun stoppede kysset igen så hun dybt ind i hans øjne, og smilede kærligt til ham som kun hun kunne det, på den kærlige og smukke måde, der viste hvor glad hun var, kun fordi hun var sammen med hendes dejlige beta vovse. Let slap hun ham så, for at begynde at lave maden.
"Vovse du skal sørge for kødet, så laver jeg salaten så kom herhen, så jeg kan vise dig hvad jeg går efter min søde vovse!" Sagde hun mildt og tog noget kød, fra køle enheden som så ud til at være en del af et dyr hun havde gemt, men endnu ikke skåret ud, og gjort klar til tilberedning.

Let lagde hun kødet på et skærebræt, og hentede en kniv slebet klar, til at kunne skære kødet ordentligt. Derefter fortalte hun ham hvordan han skulle skære det, at han skulle fjerne noget af fedtet, og skære kødet ud i ordentlige stykker, og sørge for at han samtidig fulgte kødets naturlige linjer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime15/8/2013, 20:57

Han mærkede hun strøg ham over hovedet, og han forstod tegnet, så vel som han var glad for det, og han så roligt til imens hun tog undertøj på, og han vidste hun var smuk og yndig som altid, han behøvedet ikke kigge, selv om han skævede tilbage med et drillende smil, og han hørte hende og svarede drillende imens han vendte sig om så han gik baglæns med et drillende smil og sagde kærligt.
''hmmm nu kan jeg jo gå foran så vel som beundre dig på samme tid min elskede Alpha, hehe''
han lød glad og han stoppede op for at besvare hende's kys, imens han blidt så på hende, og smilede mildt og kærligt tilbage, og han så på hende med et muntert hævet øjenbryn, da han hørte hende, dog sagde han kærligt, men alvorligt.
''kan godt lide og være en god vovse min elskede, og jeg elsker min dejlige Alpha, og det er okay min Alpha, og jeg ved du fortæller mig det, og jeg forstår dig, for har det på samme måde, ikke med mig selv, men med dig, hehe''
Han så kærligt på sin elskede Alpha med blide kærlige øjne.

Han lagde kærligt hænderne om hende's talje og han kyssede hende kærligt på munden imens han knurredet glad over at blive nusset i nakken, og han mærkede hun stoppede kysset, og han så hende kærligt i øjnene, og han svarede hende's smil med et kærligt smil tilbage, der lige så meget viste hvor glad han var for hende's følelser for ham så vel som at han gengældte dem, og han slap blidt hende da hun slap ham, og han lyttede roligt til hende og han nikkede til hende da hun sagde hun ville vise ham hvordan han gjorde, så han så hende gå over til den underlige køle dims som hun fandt kød fra et dyr ud af, og han kigge nysgerrigt med.

Han så hende lægge kødet på et skærebræt og han gik roligt der over, imens han lyttede til hende imens han forklarede hvordan han skulle, og han nikkede alvorligt med et smil, og han tog blidt imod kniven, med et blidt kys på hende's kind og blidt klap i numsen på hende, for og drille, så vel som være underdariget, for at vise han havde forstået, og han tog roligt kniven og begyndte at skære kødet ud, øvet som en da vant til og skære i kød, eller torturer, men dog stod han bare muntert og skar kødet ud så godt som han kunne, selv om han selv var stolt af sit arbejde, så han nynnedet en soldater melodi imens han så over på sin elskede Alpha, dog holdt han øje med hvad han lavedet med kniven og kødet.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime16/8/2013, 13:42

Diana smilede mildt, da han begyndte at skære kødet ud, hun nussede blidt hans arm, og gav ham et klap bagi før hun gik hen, for at begynde at lave salat og diverse imens. Da det så var klaret, passede det nogenlunde med at han var med kødet, så hun satte en pande over, tændte for varmen og lagde noget af kødet på, efter at have krydret det. Imens det stod og passede sig selv, smilede Diana frækt, og lignede en der havde skumle tanker, i hendes smukke hoved. Hun lagde blidt armene om Kuumas hals, og begyndte at kysse ham kærligt.

"Har du ikke nogen frække ting, du vil gøre ved din alpha, eller har du tænkt dig at gøre det senere, min dejlige vovse?" spurgte hun frækt, og små kyssede ham på halsen mens hun nussede hans nakke "Jeg er så spændt på hvad du kan finde på, af frække ting min slemme vovse, så spændt at jeg næsten føler mig, som en tæve i løbe tid, der så gerne vil parre sig, med den første han der kommer og vil bestige, min hungrende krop!" hun smilede drillende til ham, og vendte sig for at vende kødet på panden, mens hun strittede lokkende med måden, i retning af ham, for at lokke ham til at være fræk ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime16/8/2013, 14:22

Han havde bemærket hende's milde smil, og han havde smilet igen, han knurredet glad da hun nussedet ham blidt på armen, og han kom med en små liderlig knurre lyd til ære for sin elskede Alpha da hun klappede ham bagi, og han så kærligt på sin Alpha, imens han skar kødet færdig så han kunne se hun blev færdig med grønsagerne, og han så hende sætte en pande over, tænde for varmen, og lægge kødet på panden, efter at have krydret det og han havde kigget nysgerrigt med da hun krydrede det, dog blev han distraheret da kødet kunne passe sig selv, og han så hende's frække smil, og han hævedet sit øjenbryn i en kærlig og spørgende gestus, dog lagde han hænderne om hende's talje, da han ikke kunne modstå sin Alpha, og han besvarede kærligt hende kys.

Han så drillende og hemmelighed's fuldt på hende da hun spurgte om han havde nogle frække ting, dog lagde han hånden på hende's bryst imens han kyssede hende på kinden så godt han kunne da hun kyssede han's hals, og han glemte blidt om hende's bryst imens han svarede.
''jeg har mange frække ting, min elskede Alpha, og jeg har osse noget jeg gemmer til senere, efter maden, så min varulv kun koncenterer sig om dig, dog ville han gøre det anyway min elskede''
han lød lige så fræk som hende, imens han hørte hende og han smilede til hende med et blidt og muntert smil, og han svarede hende kærligt.
''og jeg er spændt på af afprøve dem, min elskede Alpha, har nogle med et badekar af ideer, og så nogle få med min varulv, så den vovse har skam ideer, min elskede, og hvis du er så spændt, så må jeg hellere gøre noget ved det, da jeg er den eneste han hehe''
han så hende vende sig om imod kødet så det kunne vendes, og han så hende stritte lokkende med måsen, og han behøvedet ikke flere hentydninger, da han gik over til hende, og lagde armene om hende, dog så hun stadig kunne lave mad, og trak hende's trusser væk, så de stadig var på, men så han kunne komme til hende's mis, og han fandt sit stive skaft frem og lagde det til rette, for at presse det hårdt og dybt op i hende, fra rod til spids, imens han nussedet hende omkring skeden, imens han parrede hende hårdt og dyrisk, så hun blev mere våd, og han klemte kærligt om det ene bryst imens han slikkede hende i nakken og på halsen, hviskende i hende's øre, for og tirre hende, dog underdarigt som en god vovse.
''jeg håber min elskede Alpha mente dette her, da hende's store slemme vovse, ikke kunne holde sig væk mere, og hun sagde selv, så han kan godt lide og være en god vovse, og skal jeg forvandle mig? har jeg lyst til, men vil osse vente til efter maden, så jeg venter, så min elskede Alpha har noget og glæde sig til''
for hvert ord hamrede han hårdere og mere dyrisk op i hende, dog uden og gøre skade på hende, imens han kærligt og blidt nappede i hende's skulder så vel som slikkede, og klemte kærligt om hende's bryst.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime16/8/2013, 16:29

Diana kom med et ukontrollabelt støn, da han hamrede sin pik op i hende, og støttede hænderne mod bordet, så hun stod ordentligt mens han kneppede hende. Hun stønnede af nydelse, i takt med at han dyrisk og hårdt pressede sig op i hende, mens hun lyttede til hans stemme. Hun nød at han havde forstået hvad hun ville, og bare havde taget hende op af bordet, på hans dejlige dyriske måde, hun nussede blidt hans nakke med en hånd, og passede så maden så godt hun nu kunne, mens hun lod ham kneppe hende, og rave på hende som han lystede.

Da kødet så var færdigt, hvilket tog lidt længere tid, grundet at hun stod med sin liderlig vovse, og parrede sig med ham samtidig, stoppede hun ham let før han fik mulighed for at komme, og vente sig let mod ham med et frækt smil. Hun trak sine trusser op, og strøg kærligt hans stive skaft mens hun kyssede ham.
"Dygtig vovse alpha elsker bare, når du er liderlig og knepper min mis!" sagde hun frækt "Men nu det mad min frække vovse, og din alpha skal spise sammen med sin beta vovse, så din varulv må kneppe færdig, når vi har spist!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime17/8/2013, 08:57

Kuuma hørte sin Alpha's støn, som kun fik ham til og gøre det hårdere og mere dyrisk, og han holdt stadig sin ene hånd på hende's bryst, imens han kyssede og slikkede hende's nakke, og han forsatte med og holde sig tæt til hende imens han parrede hende op af køkkenbordet, og han kom med dybe blide nydende knurre lyde, og han nød hende's stramme varme mis, så vel som hende, og han nød hun nussedet ham i nakken, dog bemærkede han hun osse passede maden imens, dog så godt hun så ud til og kunne, og han fortsatte med og kneppe sin Alpha, imens han nussedet hende's bryst så vel som så kærligt på hende.

Han havde set kødet var færdig, havde dog svært ved og stoppe da fornemmelsen af han's Alpha's stramme indre var så rart, dog lod han hende stoppe ham så han træk sig ud af hende, og han så hende vende sig om imod ham, han smilede kærligt og frækt tilbage, og han trak roligt sine underbukser op, selv om det store skaft ikke kunne skjules, på grund af de stramme underbukser, dog knurredet han nydende da hun havde strøget ham over skaftet, og han besvarede hende's kys, imens han blidt lod en finger stryge hende hen over kinden, og han svarede kærligt.
''jeg elsker at kneppe min Alpha, min elskede''
han lød liderlig, glad og blid, fuld af kærlighed og indre ro.
''han så blidt på hende da han hørte det var spise tid og med et blidt kys på hende's mund, tog han to talkerner så vel som bestik og dækkede bord, imens han roligt tog sig af det sidste så han's Alpha bare skulle sætte sig ned og han svarede imens han klarede tingene.
''mad det lyder godt min Alpha, og tro mig, jeg er død sulten, dog ikke bogstavligtalt, men det kommer ud på et!, og jeg vil se frem til og se om min indre ulv kan være i dig, så vel som tilfredsstille dig min elskede''
ved disse ord kyssede han hende på munden, tog de sidste ting, satte på bordet, og tog hende's stol ud, for og være lidt galant, før han gik over og ventede på hun satte sig og spiste først, igen en ulve ting, at Alpha'en altid tager den første bid.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime17/8/2013, 09:59

Diana smilede glad over hans svar, og blev stående lidt tid, mens han gjorde bordet klar, og da han trak stolen ud for hende, trak hun sine trusser op, og gik hen for at sætte sig ned.
"Det godt du er sulten vovse, og jeg vil da ikke have du dør af sult, jeg ville være en dårlig alpha, hvis min beta vovse døde af sult, så ville folk jo tro jeg bare er ligeglad med min beta vovse, og det ved vi begge 2 vist godt er løgn!" sagde hun mildt, og blinkede til ham, mens hun grinede lidt.

Hun bemærkede at han ventede, på at hun startede med at spise, som den artige beta han var, hvilket fik hende til at smile glad, og begynde måltidet så han også kunne starte, med at spise. Diana var tydeligvis sulten, for hun spiste et soligt måltid mad, før hun var mæt og tilfreds, og hun lænede sig let tilbage i stolen, og nussede sig selv på maven, med et glad smil på læben, mens hun ventede til han havde spist færdig. Let rejste hun sig op, og nussede hans kind som tegn på han skulle blive siddende, før hun ryttede op efter måltidet, og gjorde sig sexet for ham mens hun gjorde det. Da hun var færdig, vente hun sig let om mod ham, lænede sig op af køkken bordet, og smilede frækt til ham.

"Kom så min store stygge ulv, kom og par dig med mig, med din store stive ulvepik!" sagde hun sensuelt, og tog let sin bh af, for at tage sig selv på brysterne, og gøre sig til for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime17/8/2013, 14:22

Kuuma så sin elskede Alpha smile glad over han's svar, og han så glad ud da hun havde taget trusser på for at være gået hen og sætte sig, og der satte han sig osse ned, og han så kærligt på sin elskede Alpha og hævedet i tav svar og svarede dog med ord osse til sin elskede.
''altså min elskede Alpha, jeg ville nok gå ud og jage hvis jeg ikke blev fodret, hvilket jeg gør hehe, og det kunne aldrig falde mig ind og sulte, eller lade dig sulte, min Alpha, og det måtte jo være en dårlig joke, hvis folk kaldte dig for en dårlig Alpha, jeg får alle mine.. behov.. klaret hehe, og ja må give dig ret, det ville enten være løgn eller en meget dårlig joke, at jeg sultedet til døde, under min elskede Alpha's syn''
Han blinkede til hende med et frækt blik da han sagde behov, og grinte kærligt til hende.

Han sad roligt og ventede på hun startede med og spise, som en artig beta, og han så hende smile glad og blinkede drillende til hende, og da hun tog den første bid, tog han en stor portion kød så vel som grønsager, da han jo var en stor, selv efter denne verden's målestok, og han kunne se hun tydelig vis var sulten, dog skovlede han selv maden i sig, dog kunne det osse ses han elskede maden, og da han så på sin Alpha at hun var færdig med og spise, var han allerede igang med den 4 store portion, fordi tja han var jo stor, og han havde brug for det ekstre til musklerne, dog så han roligt på hende da han blev færdig, og hun let rejste sig op, og han lænede kort sit hoved imod hende's kind, og han forstod tegnet og blev sidende som en god vovse, imens han's Alpha arbejdet og osse gjorde sig sexet, men hun behøvede bare og stå foran ham, og så var han klar, og han sad roligt og så på hende da hun blev færdig for at se hende vende sig om imod ham og læne sig op af køkken bordet, og da han hørte sin Alpha kalde, rejste han sig op, og han gik over til hende, imens han så hende tage sin BH af så vel som tage sig på brysterne, og gøre sig til for ham, og han kyssede hende på munden, og gik så ud midt på gulvet.

Han satte sig roligt ned da han slap sit indre dyr løst, og han mærkede den hurtigt tog over, og han mærkede musklerne vokse, at han's ben blev mere bøjet, til og springe og løbe med på to og fire ben, han's øjne var stadig gule men nu med noget rødt i midten, og han's mund begyndte og blive til en snude, imens tænderne blev større, mere skarpe, så vel som sort pels kom frem, og ulve øre kom frem, og han's sorte hals som logrede, selv om det var tydeligt han havde lidt ondt ved forvandlingen, og han lagde sig ned for ikke og kæmpe imod så han lå med ryggen til sin elskede Alpha, og til sidst lå han stille lidt, for at rejse sig op i sin fulde højde, som er højere nu, han vendte sig om imod sin elskede Alpha, og som en varulv kunne, bukkede den for hende, som tegn til den godtog hende som han's menneskelige side's Alpha, og den gik roligt imod hende, løftede hende op fra gulvet for at lægge sig oven på hende, dog underdarigt da han's menneskelige side osse har noget og sige, dog så de gule øjne med de røde pupiller dybt i øjnene på sin elskede Alpha og Kuuma's øjne var lette og se, selv om varulven var fremme, og den huskede fra den's menneskelige side at Alpha'en havde befalet at den store stygge ulv skulle parre hende, og med et slik på hende's hals for og tirre hende, tog han om det nu osse noget større stive ulve skaft, med en længde på 27.5 cm og en del tykkere end når han var i menneskelig tilstand, og ved og skubbe hende's trusser til side, og lagde sit skaft til rettet for at lade det glide forsigtigt op for at se om han kunne være der, imens han blidt slikkede hende med den ru ulve tunge på brystet og halsen, imens de store hænder støttede sig selv udover den da holdt om skaftet imens han forsigtigt, cm for cm, gled ind, og da han var halvvejs inde, fjernede den sin hånd og støttede sig med begge for at begynde og parre hende, ikke hårdt, endnu, dog ret dyrisk, og ulven så blidt på den's Alpha.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime19/8/2013, 01:15

Diana smilede frækt til ham, da han kom hen til hende, mens hun slikkede sig tirende om munden, og lavede sine uskyldig lille pige øjne, hun fortsatte med at tage på sig selv, indtil han vendte hende ryggen, for at forvandle sig til varulve form. Hun betragtede ham med et mildt smil, især da han vendte sig om, så hun kunne se hans stive varulve pik, og hun blev allerede der helt våd ved tanken om, at den store satan skulle op i hende lige om lidt. Hun gjorde ingen modstand, da han løftede hende op, og lagde hende ned med ham over sig, og hun beklagede sig da ikke det mindste, da hendes trusser blev skubbet til side, og hans tykke pikhoved blev presset mod hendes våde mis, der med det samme tog imod ham.

Diana kunne ikke lade være, med at åbne munden for at stønne mildt, da han langsomt trængte op i hende. Hans tykke lange skaft, kunne lige være i hende, og hun blev spændt godt ud, så meget som han fyldte i hende. Da han begyndte at kneppe hende dyrisk, stønnede hun højere end hun plejede, men det var et godt tegn for det betød nydelse for hende, og selvom det gjorde en smule ondt i starten, gik det hurtigt over, da hun havde vendet sig til at få hele hans pik op i sin sjask våde mis, hun stønnede af nydelse over at ligge her under sin beta varulv, og nød at han slikkede på hendes bryster og hals, mens han kneppede hende. Hun var nu så våd, at han nemt kunne skrue op for tempoet, og selvom han måske ikke kunne tillade sig at vold kneppe hende sønder og sammen, kunne hun sagtens holde til at han slog sig nogenlunde løs, og lod sig tilfredsstille med hendes stramme mis.

"Åh vovse din pik er så stor!" stønnede hun nydende, mens hun lukkede øjnene, og lagde hovedet tilbage, for bare at nyde hendes dejlige beta vovse parre sig med hende "Hvor er det fantastisk, at mærke din rå dyriske pik, og din parrings lyst i min alpha mis! Tilfredsstil dig med din alphas mis, lad mig mærke hvor trængende du er, din store stygge ulv!" hun lagde armene om hans nakke, og forsøgte blidt at trække hans hoved ned til sine bryster, da hun blev endnu mere opstemt, når han slikkede hende på brysterne, med hans dejlige ru tunge. Det tog endda ikke mere end 10-15 minutter for ham, før hun lå uroligt under ham, og hendes støn tydeligt indikerede at en stor orgasme, væltede gennem hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime19/8/2013, 13:47

Kuuma havde set hende's frække smil som kun ophidsedet op, og han så hende slikke sig tirrende om munden, så vel som de uskyldige øjne, men han havde ikke ladet sig narre, dog kunne han godt lide det, og da han havde stået foran hende, kunne han se på hende at hun kunne lide det, så vel som hun ikke havde gjort modstand da han var kommet over til hende og havde løftet hende så vel som lagt sig oven på hende, og han kunne mærke han's Alpha's mis havde taget imod ham, imens han var gledet op i hende.

Han kunne høre da hun stønnedet så vel som havde åbnet munden, og dog fortsatte han forsigtigt med at trænge op til han var mere sikker, dog så han kærligt på hende imens han roligt gled op og ud i hende, og han kunne dog mærke han lige kunne være der, så det var godt han ikke var større, selv om det var lidt svært og komme ind, dog var han blid og forsigtig, dog da han var blevet mere sikker, begyndte han at gøre det mere dyrisk så vel som han hørte hun stønnede højere end hun plejet, et tegn for ham til at fortsætte, og han kunne mærke de små træk i sin Alpha's mis, over den korte smerten hvor han var forsigtig, dog mærkede han da det gik over, og han begyndte blidt at presse til så han kom dybere op i hende, og han fortsatte med og lade tungen glide op og ned af hende's bryster så vel som på halsen, og da han mærkede hun var blevet mere våd, pressede han roligt mere af sit lem op i hende, så ca 24 cm af han's lem var oppe, og han begyndte forsigtigt ar parre hende til han var mere sikker, og da han var det efter noget tid, begyndte han at parre hende i den dybte, hårdt og dyrisk, dog forsigtigt, imens han slikkede på hende's bryster så vel som hals.

Han kunne høre sin Alpha, og svarede med en dyb, lysten, glad, knurre lyd, imens han roligt, dog hårdt og dyrisk, parrede hende, og han så kærligt på sin Alpha imens han blidt så hende læne hovedet tilbage og rose ham for han's indsats, og da han, mere sikkert, begyndte at parre hende hårdere, og presse en cm mere op i hende, så han kun manglede to for at komme til roden, parrede han hende hårdt og dyrisk, dog ikke brutalt eller voldsomt, og da han hørte hende sige han skulle lade hende mærke hvor trængende han var, da pressede han det sidste af sit skaft op i hende, med et forsigtigt ryk, og var så rolig lidt, så hun kunne vende sig til han's fulde størrelse, før han blidt begyndte at glide ud og ind i hende, dyrisk, små hårdt, dog hurtigt, og han mærkede hun havde presset han's hoved ned til hende's bryst og han nappede blidt i hende's brystvorter med læberne så vel som slikkede og suttedet, og han fortsatte med at parre hende, selv om hun var kommet, så fortsatte han, og han blinkede kærligt til hende imens hun stønnedet, han var dog en underdarig vovse hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime28/8/2013, 14:30

Diana kunne mærke, hvordan han forsigtigt prøvede sig vej op i hende, og da han endelig gav hende hele hans stive skaft, smilede hun tilfreds og stønnede nydende og højlydt, da han begyndte at kneppe hende dyrisk, og hans hoved kom ned til hendes bryster, hvor han tog sig af hendes brystvorter og bryster, hvilket kun gjorde det bedre, da hans ru tunge rigtig kældede, for hendes erogene punkter i hendes bryster. Hun strøg kærligt hans nakke, og kyssede kærligt hans hoved, mellem hendes ustyrlige støn, som hun ikke kunne holde tilbage, grundet han fyldte så meget i hende, og hun kunne mærke på ham, hvor meget han lystede at parre hans alpha.

Efter han havde parret hende sådan, i hvem ved hvor lang tid, var hendes mis helt udspillet, og tog imod ham uden problemer, hun strammede stadig om hans store ulve pik, men han kunne umuligt have svært ved at kneppe hende, da safterne drev ud af hende, hver gang han trak sig ud af hende, og hendes mis tog imod ham uden problemer, når han huggede ind i hende igen. Diana stønnede stadig ukontrollabelt, og hun var i sin helt egen ver den af nydelse, hvor han kunne gøre ved hende som det passede ham. Da hun endnu engang var lige på grænsen, til at skrige en herlig orgasme ud, var det som om hun ikke helt kunne komme derhen, så i liderlighed skubbede hun ham lidt væk, vendte sig om på alle 4, og ventede på han gik igang igen, i en stilling han virkede burde, kunne kneppe hende sønder og sammen i, til han sprøjtede hende fuld af sæd.

"Åh varulv, knep mig så med din store pik, sprøjt i mig til det vælter ud af mig, med din dejlige sæd!" stønnede hun liderligt, mens hun kørte sin mis frem og tilbage, mod hans stive pik, indtil han selv tog over igen "Det her gør virkelig godt, for min liderlige mis, knep mig så din liderlige ulv!" beordrede hun opstemt, og tiggende efter mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime28/8/2013, 20:33

Kuuma havde haft lidt svært ved og trænge op i hende, mest fordi han havde været bange for at skade sin elskedet Alpha, men da han kunne give hende det hele, så var han så sandelig osse gået igang, imens han hørte hende stønne nydende og højlydt, da han kneppede hende dyrisk som den ulv han var, og imens han hamrede sit fulde lem op i hende, slikkede han hende blidt på brysterne, suttedet kærligt på dem så vel som holdt om hende, og han mærkede hun strøg ham i nakken så vel som kyssede han's hoved, mellem sine ustyrlige støn, og han fortsatte sin mere og mere voldsomme parring af sin elskedet Alpha.

Han vidste ikke hvor længe han havde gjort det, dog havde han mærket at han nemmere kunne gøre det, at parre hende, trænge op, og han nød det imens han suttede, nappede, slikkede på hende's bryster, kunne dog mærke hun osse stadig strammede om han's pik, dog havde han ikke svært ved og kneppe hende da hun var godt våd, så vel som tog meget imod ham, og han nød det, imens han hamrede op i hende, og han mærkede osse hende's mis tog imod ham så let som ingenting, han kunne fornemme på hende's krop at hun var på grænsen, som kun fik ham til at gøre det hårdere, dog så han roligt på hende da hun skubbede ham væk, han lod hende gøre det væk, imens han så hende gå på alle 4, og han så hun ventede, han knurredet en lysten lyd, som en da kunne lide hvad han så, og han satte sig i stilling bag hende.

inden hun overhoved kunne åbne munden, var han trængt op i hende, med sit fulde skaft, og parrede hende allerede dybt og dyrisk, så vel som hårdt da hende's mis tog imod ham, han lyttede til hende's ord, og for hvert ord hun sagde, hamrede han mere hårdt op i hende, mellem sine stød, og han fortsatte mere og mere, hårdere og hårdere, for at blive ved med og presse til for at komme op i hende, imens han knurredet til hende som en glad ulv da elskedet det, imens han fortsatte, og han lagde en hånd på hende's ene fyldige bryst, og med et fast greb nussedet han det, imens han slikkede hende i nakken, dog med en meget meget dyrisk stemme, blandet med en knurren, og det så ud til at gøre lettere ondt på ham at snakke men han's ord var da tydeligt.
''jeg.. har fundet en måde.. at gøre så du kan.. få børn, altså egenskaben.. hvis du gerne vil dette?''
det så ud til at gøre ondt på ham at snakke, men det var tydeligt han virkelig gerne ville have svar, dog stoppede han ikke med at parre hende hårdt og dybt så vel som tage sig af hende's bryst og slikke hende i nakken.

// i et andet emne, ønskede Kuuma at Diana kunne blive gravid, så er det noget du vil spille med, da det kan blive opfyldt? owO?
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime28/8/2013, 22:19

//er desværre ikke interesseret i at få børn med denne karakterer ^^

Diana stønnede højt i det øjeblik, han selv begyndte at kneppe hende, hårdt og dyrisk og hun kunne mærke, hvordan han tog hende for at komme i hende, og hun nød følelsen af at blive brugt, som hans kneppe dyr, det var fantastisk at føle hvordan han lystede hende, og nød at parre sig med hende, som det passede ham, hun mærkede hans store ulve agtige hånd, på hendes fyldige og faste bryst, hvordan han kasserede det med et fast greb, og det fik hende kun til at stønne mere, mens han slikkede hende i nakken. Hun nød virkelig den måde, han lod hans dyriske parrings lyster gå ud over hende, og det måtte han meget gerne gøre en anden gang, han kunne altid komme til hende, hvis han var liderlig, for han var hendes beta vovse, og hun ville gerne tage sig af hans liderlighed, når han havde brug for at få lettet trykket.

Da han begyndte at snakke, var det første hun lagde mærke til, at det virkede til at gøre ondt på ham, så hun lagde forsigtigt sin kind mod hans, da hun ikke kunne løfte sin arm, som hun brugte til at støtte mod, hans hårde og dyriske kneppe bevægelser. Og fordi hun stønnede så ustyrligt meget, af at han blev ved med at skam kneppe hende, kunne hun ikke rigtig svare, så hun nussede sin kind mod hans, som tegn på at de kunne snakke om det, når han var færdig med hende. Hun ville ikke have han stoppede, med at tilfredsstille hans lyster, før han var kommet, for udover at hun elskede når han tilfredsstillede hendes lyster, så nød hun også at se ham, når han var kommet, og havde opnået hans orgasme.

Efter længere tids aktiv og dyrisk sex, kunne man høre på hende, at hun virkelig havde fået meget nydelse, for hun lød forpustet mellem hendes højlydte stønnen, men hun stoppede ham ikke, hun nød det stadig for meget, til at ville stoppe ham i deres nydelser.
"Åh vovse!" stønnede hun udmattet, og nussede sin kind mod hans, kyssede ham lidt på kinden, og smilede til ham, mens hun stadig stønnede heftigt, for hver gang hans stive skaft, huggede op i hende "Sprøjt i din alphas tæve mis! Tøm dig op i min frække mis, din dejlige store vovse!" hun sagde det så frækt hun kunne, for at tirre ham til orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime29/8/2013, 15:04

// cool nok, ^^ min karakter vil gerne have børn nemlig, men lad os se hvordan de så gør, løser det xP

Kuuma hørte sin Alpha stønne højt i det øjeblik han var gået igang med at kneppe hende, og han fortsatte med at kneppe hende hårdt og dyrisk, imens han havde et fast greb om hende's bryst, og han lystedet at parre hende så længe han kunne holde sin sæd i sig, da han elskedet at parre sin elskedet Alpha, og han begyndte og nusse hende's brystvorte på det ene bryst han holdt om, fortsatte osse med at slikke hende i nakken, og lod sin parring's lyst gå udover hende imens han pressede det fulde lem op i hende og ud så op i hende igen.

Han så kærligt på sin Alpha da hun lagde sin kind forsigtigt imod han's, og han vidste hvorfor da hun ikke kunne bruge sin hånd, da han kneppede hende hårdt og dyrisk, dog forstod lyttede han til hende's ustyrlige stønneri, som han nød, og han nikkedet svagt da hun nussedet sin kind imod hans, som tegn til han forstod hvad hun hentydet til, og han begyndte at slikke hende på halsen, imens han fortsatte med at kneppe hende hårdt og dyrisk, elskedet at hun var stram, og alligevel kunne han fortsætte med at parre sin elskedet Alpha, med et fast greb om hende's bryst imens han nussedt hende's brystvorte.

Han vidste ikke hvor længe han havde kneppet sin Alpha, udover han havde nydt det, dog kunne han høre på hende at hun havde nydt det, og han mærkede osse det var tid til at sperme, soon, soon, men da han hørte hende's ord, så vel som mærkede hende's nussen på sin kind og hende's kys, og da han hørte hende bede ham op at sprøjte i hende, stoppede han op i et hug, for at sprøjte sin sæd op i hende imens han holdt sig tæt til hende, begyndte og parre hende imens han sprøjtedet og han's lem langsomt blev mindre for til sidst at falde tilbage til normal størrelse, og efter lidt tid, med blid gnubberi imod hende's kind, trak han sig ud af hende's mis, og han lagde sig træt ned, ved siden af hende, for at forvandle sig tilbage, men midt i forvandlingen gik der kramper igennem ham, som fik han's muskler til at stivne og da kom en lav smerte klynken fra ham, og han så ud til at komme tilbage til normal størrelse, udover han's muskler var større, tykkere, tungere, han var blevet højere, da han lå længere på gulvet, og han så ud til og have ondt, meget ondt, da han var færdig med det da var sket, og med en lav brumme lyd sagde han stille til hende.
''elsker dig, min elskedet Alpha, men det sidste gang jeg leger med lampe ånder''
han grinte bredt, da han's allerede i forvejen store muskler, var blevet til tykkere, større og tungere muskler over hele kroppen, han's blodåre var tydligere, og dog var han's mandom stadig samme størrelse som før han's menneske krop blev større, men det var vel osse godt nok, dog var det tydeligt at han var blevet langt stærkere, tungere, og han lå roligt, så på sin Alpha, gav hende så et blidt kys på munden, med et kærligt smil. dog så han's tattooveringer osse anderledes ud, som ville afsløre at han's militær erfaring osse var blevet ændret, så han var blevet til en Heavy Iron Bear War Fighter Unit, som var Occulta's mest tunge fodsoldater, de tunge af de tunge, dog var han stadig den samme, imens han så kærligt på sin elskedet Alpha.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime30/8/2013, 14:25

Diana nærmest stivnede helt, og hendes stønnen blev længere og mere nydende, da han gav et sidste hug fra sig, for så at sprøjte hans dejlige sæd, op i hendes våde mis, så en blanding af hans sæd og hendes safter, dryppede ud af hende mens hun bare nød, følelsen af at være blevet bedækket, af en stor og liderlig han vovse. Hun blev stående lidt på alle 4, mens hun mærkede hans pik blive mindre, og et lille gisp undslap hendes læber, da han trak sig ud af hende og lagde sig ned, ved siden af hende. Hendes mis var glinsende våd, og man kunne se at hun havde fået et ordentligt skaft, da hun stadig var let åben, efter at hendes mis havde tilpasset, hans stive varulve pik.

Da han forvandlede sig tilbage, opdagede hun straks at noget var galt, og hun så bekymret på ham, indtil han blev forvandlet helt tilbage, og så større ud end han plejede. Hun smilede mildt af hans sætning, og gengældte hans kys, før hun lagde sig ind til ham, og virkede meget udmattet, efter den hårde tur han havde givet hende, hun strøg ham let ned af maven, til hun nåede hans pik med hendes slanke fingre, og strøg blidt hans nosser, med blid hånd for at lade ham vide, at hun var tilfreds med hvad han havde gjort. Hun var glad for, at han havde ladet sine lyster gå udover hende, og hun ville altid prøve at gøre sit, for at han ikke manglede noget.

"Jeg elsker også dig, min store dygtige vovse, men hvad er det for noget med lampe ånder, og at gøre det muligt for mig, at blive gravid?" spurgte hun mildt, og små kyssede hans hals, før hun lagde begge arme om ham, og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime30/8/2013, 17:16

Han havde mærket sin Alpha stivne imens han parrede hende, og han hørte hende's stønnen blive længere og mere nydende, da han gav sit sidste hug fra sig så vel som da han fyldte hende med sin sæd, og han så hende at hun blev på alle 4 stadig, imens han's skaft var blevet mindre i hende, han havde hørt hende's gisp og han havde kysset hende blidt i nakken og på halsen, imens han blidt så kort op i hende's mis, glad for at han havde tilfredsstille hende godt, selv om hun var let åben, han så kærligt på hende med et smil.

Han havde bemærket hende's bekymrede blik, og han smilede trøstene til hende, så vel som han så hende's milde smil til han's ord, og han mærkede hun gengældte kysset, og han lagde kærligt sin ene, dog noget større, arm om hende, imens han træt lå og puttedet med sin Alpha, dog tilfreds med sin indsats, og han mærkede hende's fingre da strøg let ned af han's mave, til han's slappe skaft, som reagerede ved den blotte berøring da den begyndte og blive hård igen, dog i han's menneske størrelse på 20.7 cm, og da hun strøg han's nosser fortsatte han's skaft med og blive hårdere, dog vidste han at hun gjorde det for at han skulle vide hun var glad for han's indsats og han kyssede hende glad på munden, før han lagde sin hånd mellem hende's ben og strøg hende's mis let, for og få hende til at lukke sig sammen, dog så han kærligt ind i hende's øjne da han hørte hende's ord og han svarede blidt.
''ved jeg, min elskede Alpha, og jeg stødte underligt nok på et sceptre som jeg har begravet ude i skoven, men jeg.. øhm... jeg.. ville gerne have et barn eller to med dig, min Alpha, og da jeg ved du ikke kan blive gravid, tror jeg nok, du ikke blevet gravid endnu, trods vores dejlige stunder, som jeg nyder meget, det må du ikke tro jeg ikke gør, men tja ville gerne være far, til et barn, og jeg har et ønske endnu, som jeg vil bruge på at gøre.. så du kan blive gravid ved min sæd, men det kun hvis du vil, min elskedet, ellers ønsker jeg noget andet, og du kan osse få 3 ønsker, jeg skal bare hente sceptret først, hvis det er?''
han havde hørt det milde i hende's stemme, og han nød hende's kysseri på sin hals, han mærkede osse hende's arme om sig, og han tog hende blidt ind til sig, lagde roligt sit skaft imod hende's mis, dog uden at trænge op, med gnubbedet blidt sit skaft imod hende's skede, så der blev masseret så hun lettere ville lukke sig sammen, til næste gang han var klar.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime30/8/2013, 18:39

Diana smilede let nydende, da hans hånd kom ned til hendes våde mis, og han strøg om hendes underliv, hvilket var ret dejligt at han gjorde blidt, efter den hårde behandling, hans varulve side lige havde givet hende. Det var næsten ærgeligt at han stoppede, da hun lagde armene om ham, men da hun mærkede hans stive lem, kælde om hendes våde mis, uden at han trængte op i hende, smilede hun mildt til ham, lagde sig over ham på alle 4, og førte sin mis mod hans stive menneske pik, så han trængte op i hende. Let lagde hun sig til rette, og førte sit underliv langsomt frem og tilbage mod hans pik, så hun stønnede svagt af nydelse, over den blide sex som hun styrede, da hun lå over ham så han ikke selv, kunne begynde at parre hende igen.
"Jeg forstår godt du vil være far, for børn du har fået med mig min elskede vovse, men jeg ønsker ikke at få børn, jeg er ikke glad ved tanken, selvom hvis jeg skulle vælge min mage, skulle det være dig!" sagde hun mildt og kyssede ham, mens hun fortsat kneppede hans stive skaft, og hendes mis langsomt trak sig sammen, om hans stive pik.

"Og jeg ved du nyder vores sex skat!" sagde hun frækt og satte sig op, for blidt at ride ham i langsomme bevægelser, mens hun tog på sit bryst med den ene hånd, og ornanerede sin mis, med den anden "Du har jo været vild med min krop, lige fra første dag, og som den underdanige beta vovse du er, har du været meget lystig efter mig, hver gang jeg skulle bruge dig!" hun stønnede fortsat mildt, mens hun gjorde sig rigtig til for ham, for at give ham lidt godt til øjnene. Let lænede hun sig frem, og placerede sin ene hånd på hans stærke brystkasse, tog en af hans hænder, og placerede den på hendes bryst, så han kunne få en af hendes specielle godbidder, mens hun genoptog sin ornani, og langsomme kneppen af hans pik.

"Og hvad angår det scepter, min dejlige beta vovse, så går du ud og henter det på et andet tidspunkt, lige nu skal jeg bruge dig, er det forstået vovse?" spurgte hun hviskende, og lettere opstemt af denne erotiske scene, hun havde skabt sammen med ham "Jeg tænkte faktisk på, om vovse havde lyst til at smage sin alpha? For jeg savner din ru tunge, når du slikker min alpha mis!" før han fik mulighed for at svare, trak hun sig væk fra hans pik, og lagde sig over ham i en 69'er, så han havde direkte udsigt til hans alphas våde mis, der var lige klar til, at han kunne lappe hendes skafter i sig. Imens kyssede hun kærligt hans nosser, nussede kærligt om dem før hun tog hans pik i munden, og begyndte at sutte ham. Hun fortsatte med at nusse hans nosser, imens hendes tunge dansede om hans stive pik, og hun ivrigt sluttede den af på ham, på den måde han bedst kunne lide det på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 08:55

Kuuma så sin Alpha smile let nydende da han havde nusset hende's underliv, og han smilede blidt til hende og han havde smilet til hende da han så det små ærgrelige i hende's ansigt, og han kyssede hende blidt på munden, dog havde han set hende smile mildt til ham da han havde kælet hende's mis med sit skaft, dog havde han set forundret på hende da hun havde lagt sig oven på ham på alle 4, og da kom en blid knurre lyd fra ham da han mærkede sin Alpha's velkendte varme indre om sit skaft, han så kærligt på sin Alpha da hun stønnede svagt og han knurredet lavt til hende som svar til det var rart, og han lå roligt og nød det, lod hende styre, som han kunne lide hun gjorde, han lyttede dog, og han svarede hende kærligt.
''er glad for du forstår, og jeg forstår dit ønske, min elskedet Alpha, og i lige måde min elskedet Alpha, men.. hmm, hvad hvis du ikke behøvedet og føde dem.. men at du kunne være Alpha for en større gruppe? af ulve? så bor vi her i din hule og så establere vi de andre rundt omkring inærheden?''
han lød som en da mente det, om hun ville have flere ulve i deres pack, så de var flere, så vel som de andre, dog besvarede hende's kys med et blidt kys tilbage, og han nød hende's blide langsomme bevægelser over han's skaft.

da kom en blid klukke lyd fra ham da han hørte hende, han svarede drillende.
''måske lidt for meget? men tror næppe det kan blive.. for meget, hehehe''
han så hende sætte sig op på ham for at ride ham langsomt, og han sukkede blidt, da han havde små ondt i sit skaft efter den hårde tur, men de bløde langsomme bevægelser hjalp på smerten, og han knurredet glad til hende som en underdarig vovse, han svarede hende dog med ord da han hørte hende.
''det jo svært ikke at være det, min elskedet Alpha, og jeg kan godt lide at være en underdarig vovse, min skat Alpha, hehe, og er altid til.. tjeneste, hehehe''
han knurredet blidt til hende da han så hun gjorde sig rigtig til for ham, som gjorde han's skaft blev hårdere oppe i hende, da det var tydeligt han tændtes på det og at han ikke kunne gøre for det, men det så dog ikke ud til og genere ham, da han nød hende's langsomme kneppen, og han så hende læne sig frem imens han slugte hende med sine øjne, dog nød han hende's hånd på sin brystkasse og da han fik et af hende's fyldige bryster i hånden, var han ikke længe om at finde en god rytme til og massere hende's bryst med, klemme hende's brystvorte meget blidt, imens han knurredet lavt af nydelse.

Han nikkede til hende omkring sceptret, da han adlød hende, men blev hos hende da hun skulle bruge ham, og han havde intet imod at vente med at forlade hende's side, dog slikkede han sig tirrende om munden, for at tirre hende, som en da var sulten efter hende, hvilket han osse var, og han nikkede som en god vovse da hun spurgte om han ville smage sin Alpha, og med et næsten tiggende blik på hende, som en underdarig vovse, dog så han ud til og elske det, og da hun lagde sig i en 69'er, og han så op i hende's våde mis, begyndte han hurtigt og i en god rytme, at slikke hende's mis, imens han stønnede lavt over hende's behandling af han's nosser og pik, dog med en nydende knurren, slikkede han hende's safter i sig, med en blid knurre lyd, og da han's Alphas tunge dansede om han's stive skaft, sukkede han dybt, med tungen oppe i hende's mis som han slikkede glad og blidt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 10:20

Efter at have ligget over ham, i en 69'er et lille stykke tid, havde hun tænkt hans spørgsmål igennem, og der var noget der undrede hende, for det lød næsten som om han foreslog, at han fik børn med en anden, og ville have hun skulle bestemme over magen, og hans barn men på den anden side, at dømme ud fra den måde han spurgte på, kunne det også lyde som om, han allerede havde været i gang med en anden, og nu prøvede at redde op på det, ved at tilbyde hende, at være alpha for dem. Det var det der fik hende til at rejse sig op, og gå væk fra ham, mens hun holdt lidet om sig selv.

"Har du været sammen med en anden, og bollet hende gravid?" spurgte hun roligt, uden at se om på ham, da bare tanken om at han havde bollet med en anden, fik hende til at føle, at han ikke værdsatte det han havde sammen med hende. Hun elskede ham meget højt, og hun troede at den tilfredsstillelse han fik hos hende, var nok til at tilfredsstille de lyster, han end måtte have til sex. Men hvis han havde været hende utro, så var hun vel ikke andet end den der bestemte i hans øjne, og så kunne hun lige så godt, gå ud og finde sig en anden, der elskede hende for den hun var.

"Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have børn og sådan, men hvis du havde fundet en anden at parre dig med, kunne du da i det mindste godt, have spurgt mig først!" sagde hun stille, og gik hen til sit tøj for at tage det på, uden hun så på ham. Hun var hurtig til at få tøjet på, og begyndte lige så stille, at gå hen mod hulens åbning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 12:36

Kuuma nød at slikke sin Alpha imens hun tog sig af ham, men han mærkede dog hun tænkte på noget da hun blev mere og mere anderledes i sin krops holdning, for til sidst at rejse sig op og gå væk fra ham, og han kunne ligne et stort spørgsmåls tegn, og da var ingen falskhed, løgn, eller andet at spore i han's forvirrede spørgsmåls ligene ansigt.

Han hørte sin Alpha og sukkede forvirrede, over hende's ord, han svarede hende stille, men blidt, uden tegn på løgn, svigt, eller falskhed, men simpel ærlighed.
''nej, min Alpha, har jeg ikke, har ikke forladt din side, udover den gang med Medusa og hende's bøller og da var jeg ikke just en da tænkte på parring der, og jeg mente at jeg drog ud i verden, og rekrutterende varulve til at være hos os, med dig som Alpha og mig som beta, hvor vi kunne få nogle under os, lave en pack, af ulve som kunne være frie, som vi to er, og så få noget mere ind i vores liv, selv om jeg elsker vores liv som det er, og jeg elsker dig, min Alpha men har ikke forladt din side så hvordan ved jeg ikke at jeg skulle have gjort det at være sammen med en anden, men hvis du har misforstået hvad jeg sagde, så prøver jeg igen, ikke fordi jeg tror du ikke hørte eller hvad, ved ikke hvad jeg tror men jeg ville aldrig gøre noget med andre, end med dig min Alpha, alt du gør for mig, er mig en glæde, og jeg elsker dig for den du er, du må ikke tro andet, og tror du mig ikke, så hent Dust.. hvis jeg skal bevise mine ord''
han kunne ligne en da ville græde, mest fordi han ikke forstod hvorfor hun sagde det til ham, eller hvad da gik igennem hovedet på hende nu, han elskedet hende højere end livet, hun var han's Alpha, han's mage, og han var hende's beta vovse, og han elskedet at være hos Diana, elskedet hende ud over alle grænser for det mentalt sunde.

Kuuma så meget stille på sin Alpha og han sagde stille.
''ja jeg vil gerne have børn, men det skulle være med dig, dog vil jeg respektere at du ikke vil, og nej jeg har ikke fundet en anden, og havde ikke tænkt mig, medmindre du gav mig lov og så ville det kun være for at få et barn, og ja jeg vil spørge dig først, hvis jeg beslutter mig for det, og får jeg et nej, så er det et nej, og så må jeg finde ud af hvordan jeg så ellers får et barn, men jeg ville aldrig gøre noget for at såre dig min elskedet Alpha, min elskedet Diana, min mage, så vil jeg hellere lægge mig ned og vente på døden tager mig, men hvis du har brug for at Dust bekræfter mine ord, så må du hente ham, medmindre du vil tro på mine ord, og vi så snakker sammen nærmere om det her''
han så hende gå over for at tage sit tøj på, og han stod roligt op, han så hende begynde og gå lige så stille imod hulen, og han gik hurtigt over til hende, lagde sine muskeløse arme om sin Alpha, og tog hende ind i sin favn, ville ikke lade hende gå, ville have hun forstod han ikke havde været sammen med andre, og så skulle det kun være for at få et barn, med hende's godkendelse, men hvis ikke, så nej, han holdt hende dog tæt i sin favn, dog velvidende at hun kunne banke ham sønder og sammen, men han ville ikke lade hende gå, så han holdt hende bare fast i sin favn.

// har mine emner sat op i tid  som jeg selv holder styr på, og emnet med Violet, hvor de har sex, er ikke sket endnu, da han ikke har forladt Diana's side >w<'så Kuuma har kun været sammen med Diana owo og vi har fået lov til at hente NPC varulve og sån ^^
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 14:31

Diana lyttede til, hvad han fortalte hende, og hun fik tåre i øjnene mens han fortalte disse ting, hun havde aldrig ønsket at få børn, og hun havde altid været glad ved tanken om, at hun ikke kunne få dem. For selvom hun var god til dem, vidste hun også hvad børn kunne gøre ved en, både under graviditeten, hvor man kunne få stræk mærker, var sårbar overfor fjender, og det gjorde ondt at føde, men også når de var født, hvor de kunne holde en vågen natten lang, de kunne være problematiske, og var krævende, og hun kunne ikke lide tanken om, at have et barn på de premisser.
"Jeg forstår godt, hvis du gerne vil have børn, og ikke er glad for mit valg, men jeg vil ikke selv have et!" Sagde hun stille, mens hun tog tøjet på "Jeg har altid været glad for, jeg ikke kunne få børn, men sådan er jeg designet, og jeg tror ikke, jeg ville være god som mor! Jeg er en farlig tosse!"

Hun stoppede på sin vej ud, da hun mærkede at han holdt om hende, og det fik kun tårende til at trille ned af hendes kinder, da hun puttede sig ind til ham, og gemte sig ind til hans stærke, nøgne krop mens hun græd lydløst, og nussede hans brystkasse, med blide strøg.
"Undskyld jeg troede det skat, jeg blev bare lidt nervøs over, om du havde været mig utro, fordi jeg ikke kan give dig nogen børn!" Hviskede hun stille, og lagde armene om hans hals "Jeg tror på dig min dejlige beta vovse, du har altid været så loyal overfor mig! Det bare... jeg elsker dig rigtig meget vovse, og jeg vil ikke miste dig, så jeg er glad for du ikk har været utro!" Diana puttede sig stille ind til ham, og kyssede forsigtigt hans hals, mens hun nussede hans nakke lidt, og tårende stadig gled ned af hendes kinder. Da hun så op på ham, så hun så sårbar og uskyldig ud, som om hun for førdte gang nogensinde, viste sig sådan overfor nogen.
"Det lyder rigtig sjovt, at have vores egen lille wolf pack, men jeg vil stadig have at du husker, at du er min beta vovse, jeg vil ikke miste min dejlige beta vovse!" Sagde hun stille "Min beta vovse, som står og krammer mig nøgen, og poker min mave, med sin stive vovse pik!" Tilføjede hun med et lille smil, i håb om at det lettede stemningen med lidt sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 15:16

Kuuma vidste at hun havde lyttet, og han så hende's tårer, han så trøstene på hende, og han strøg hende trøstene over kinden, med en stor ømhed, selv for ham, han vidste hvorfor hun var bange for og være gravid og ikke ønskede sig et barn, men han havde i sine og beskytte hende uanset hvad, vidste dog at det ikke ville ændre noget, han så dog kærligt på hende da han hørte hende, og svarede blidt.
''ved jeg, min elskedet, og jeg vil respektere dit valg, og tja jeg er ikke glad for dit valg, men du er Alpha, og min mage, så jeg vil føje mig, men det ændre ikke mine følelser for dig at jeg ikke er glad for dit valg, og tja, hvis du beslutter dig en dag, jamen så vil jeg finde en sund beta hun ulv, og give min sæd til, men kun med din tilladelse og velsignelse, men ville aldrig gøre det uden og få lov, det skal du vide, og det skal heller ikke lyde som om jeg prøver og presse dig, jeg konstatere det bare så du er helt sikker''
han så blidt på hende da han hørte de næste ord, og han strøg hende over kinden, og svarede blidt.
''men du er min farlige tosse''
han kyssede hende kærligt på munden ved disse ord.

Kuuma så hende stoppe da han havde lagt armene om hende, han så tårene og han smilede trøstene til sin elskedet Alpha, han strøg hende's tårer væk, og kyssede hende blidt på panden, og han holdt armene om hende for og vise han ikke ville slippe og at han ville passe på hende, mærkede dog hun strøg han's brystkasse, og da han hørte hende, svarede han blidt.
''det iorden, min elskedet og det er okay, det gør ikke noget, ville aldrig være dig utro min elskedet, og at du ikke kan få børn er ikke en forhindring for mig, jeg vil bare vente til den dag du giver mig lov til at få mig et barn, og hvis det aldrig sker, så jamen så er det sån det er, min elskedet, men jeg vil vente''
han hørte det hviskende, og han hviskede blidt i hende's øre, med armene om hende.
''ved jeg min elskedet Alpha, og det vil jeg altid være min mage Diana, og jeg elsker osse dig min elskedet Alpha, du mister mig ikke, vil du aldrig gøre, Ulven vender altid hjem til sin mage, og ved jeg min skat''
han holdt beskyttende om sin elskedet Alpha imens han så hende i øjnene, mærkedet det forsigtige kys på sin hals, og han lagde blidt læberne imod hende's for at få hende til og slappe af, og han kyssede hende bare ømt og blidt, kærligt, han mærkede hende's nussen i nakken, han mærkede dog stadig tårene, og han tørrede dem blidt væk, med en blid finger, og han så kærligt på hende, hun så meget sårbar og uskyldig ud, som var helt forvirreende for ham, og han sagde stille til hende da han havde hørt hende, dog med et kys på hende's mund.
''ved jeg min skat, og jeg vil drage ud, så snart som muligt, da jeg ved hvor jeg skal lede, og så vender jeg hjem så hurtigt som muligt, ved godt det er kort varsel, men skal finde dem før de forsvinder, min elskedet, og jeg vil altid være din beta ulv min skat, og din mage, og du vil altid være min Alpha og mage, vi skal nok klare det''
han kyssede hende blidt på munden, hørte hende's ord, og han så hende dybt i øjnene, sagde så drillende, med et kys på hende's læber.
''din beta vovse kan ikke gøre for det, han's Alpha er så tillokkende, så dejlig, så smuk, så vis og klog, så uber dejlig og skøn, en god mage, en dejlig Alpha, oh jeg kunne blive ved, men lader min krop tale''
han kyssede hende blidt på munden, med hånden på hende's kind og den anden arm om hende, og efter nogle minutter sådan, sagde han kærligt.
''jeg drager ud, og finder de varulve, så vender jeg hjem, med en flok, okay, min skat?''
han kyssede hende blidt på munden, ventede på svar, og da han hørte hende's svar ( næste svar ), da med et hurtigt kys på munden, gik han tilbage, tog sit tøj på, og gik ind i hulen, kom tilbage med sin oppakning med en let pakket madpakke af Diana's gode mad, magasiner og alt sit kamp grej forude sine våben, han's maske var ikke trukket ned, han gik over til hende, gav hende et blidt kys på munden, trak så masken ned, og med en blid knurre lyd til hende, gik han ud i mørket, for at hente deres flok, dog skulle hun bare kalde, uanset hvor langt væk han var, og han ville komme tilbage.

- 2 dage senere -

Han var ikke glad for at have ladet sin Alpha vente så længe, men de havde haft problemer med motoren til den første lastbil, og så havde en af de to børn de havde med, rendt væk, som de så havde brugt tid på og finde, men han havde 5 unge hun varulve med tilbage og 8 unge han ulve, og da de havde fået gang i lastbilerne, som der var 2 af, kørte de roligt imod Diana's område, for at standse foran hende's hule, og han steg ned fra den første lastbil, gik roligt over til hulen, imens de andre begyndte at læsse af med tøj, soveposer, dyner, våben, uniformer, mad, private ting så vel som kister, og mange andre ting, og Kuuma ledte roligt efter sin Alpha imens, de andre der ude gjorde sig klar til og hilse på deres Alpha for første gang, og dog var de osse nervøse for det første møde, men de havde okay pæn påklædning på, praktik men ikke moderne, og alle de unge mænd bar våben, så dog ud til ikke og være så gode til at håndtere dem, og pigerne havde osse knive eller hånd pistoler, men de stod i en slags linje med kvinderne forrest og mændene bagved, på en lang række, til respekt for deres Alpha, som Kuuma ledte efter.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 16:26

Diana nød og gengældte, hvert eneste kys de delte, og hun var glad for han trøstede hende, for det havde hun virkelig brug for, og hun kunne ikke lade vær med at rødme lidt, og grine genert da han komplimenterede hende, efter hendes kommentar om hans stive skraft.
"Åhh vovse du er så kær, når du smigre din alpha, men du får ikke flere frækheder for i dag, du har allerede fået masser af det, mens du var varulv!" sagde hun genert drillende, og gav ham et kærligt kys på munden, mens hun fortsatte med at nusse ham i nakken, og holde sig tæt ind til ham. Hun græd ikke længere, men var blevet i godt humør igen, og det kunne man tydeligvis mærke på hende, for hun var hendes gode galle, dominerende jeg igen.

"Okay vovse, men du har bare at tage tøj på først, og skynde dig hjem igen, ellers kommer jeg ud efter dig, og trækker dig hele vejen hjem i øret!" sagde hun drillende, og kyssede ham kærligt, før hun betragtede ham gå ind i hulen, og tage tøj og udstyr på, og pakke hans taske med de ting, som han skulle bruge på tuen. Hun kyssede ham blidt, da han kom tilbage, og strøg blidt hans kind.
"Skynd dig tilbage til mig vovse!" sagde hun mildt, mens han gik ud i morker.

2 dage senere.

Diana savnede sin beta vovse, selvom han kun havde været væk i 2 dage, men da hun hørte lastbilerne, havde bioraptorende allerede advaret hende. De havde registreret Kuuma var med, og dem der befandt sig i lastbilerne, var lige som ham. Diana var dog ikke i hulen, men da Kuuma kom ind, vækkede han Ace der rejste sig op, og begyndte at lave sine lyde af ham. Da Ace hørte de andre af dens art, begyndte han let at puffe Kuuma udenfor, som om han ville have Kuuma skulle se, hvad der skete udenfor. Derude landede der en bioraptor, på hver af lastbilerne, og begyndte at kalde på Diana, før de så ned på flokken, af unge varulve mens de lavede deres lyd.

Diana kom nede fra søen af, med rolige skridt og King ved sin side, hun vrissede af bioraptorerne der stod og kiggede på de unge varulve, på deres eget sprog, hvilket fik dem til at skride, mens Diana gik hen til flokken, og så på dem, pillede lidt ved deres tøj, mens hun gik fra den erste dreng, til den forreste pige. Diana selv havde sit sædvandlige røde tøj på, og det skulle da ikke undre hende, hvis et par af drengene havde kigget efter hende, mens hun gik forbi. Diana rettede let på sin hat, da hun stod ved den forreste unge dame, og sniffede let til hende med et smil på læben.
"Nurh hvor er i alle sammen kære, jeg kan lide jer!" sagde hun mildt, og smilede lidt mens hun lagde hovedet på skrå, og hørte Ace inde fra hulen, der puffede Kuuma udenfor "Er det her første kul, til min wolf pack?" spurgte hun glad, da hun så Kuuma.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime31/8/2013, 19:09

Kuuma havde mærket hun havde gengældt alle han's kys, hun så osse ud til og blive trøstet af det da hun faldt til ro, han så hende osse rødme let og grine genert, og han smiledet blidt, han hørte hende, og svarede kærligt.
''det jo mig, min elskedet Alpha, og det havde jeg heller ikke regnet med, min elskedet, hehe, og ja det havde jeg, hehehe!''
han hørte hun lød genert og han så drillende på hende, besvarede hende's kys, nød hende's nussen i han's nakke, og han holdt hende tæt ind til sig, kunne mærke hun ikke var skidt mere, og var bare glad for hun var sit gode gale dominerende sig igen, og han knurredet glad til hende.

Kuuma nikkedet til sin Alpha da han hørte hende, da han havde taget sine ting på og stod foran hende, svarede han blidt.
''ved jeg, min skatte mage, og skal nok være en god vovse ved dem, og ville intet havde imod du træk mig i øret hjem, så kunne du.. straffe mig som en slem vovse, hehehe''
han vidste hun havde betragtet ham da han var gået ind, og han hørte hende's sidste ord, før han gik, han råbte til hende.
''så hurtigt jeg kan!''
og så var han væk i mørket's dybe skygger.

han snusedet stille rundt i et forsøg på at opspore sin Alpha, og han gik roligt rundt, nogle af sporende var nye, og andre var ikke og dog bemærkede han hurtigt Ace som rejste sig op, han lyttede roligt til Ace og han lod Ace puffe ham ud af døren, for at se BioRaptorne komme ned, og Kuuma fulgte roligt med i sagerne, ville dog ikke blande sig selv om de unge ulve så nervøse ud, ved Bioraptorne.

Kuuma snusedet ind og duftede at han's Alpha var på vej, han så hende vrisse af Bioraptorerne, da hun var kommet fra søen af, og han hun kiggede på de unge varulve, Kuuma stod som en god beta vovse, for at respektere sin Alpha og Mage, dog så han hende gå hen til flokken, og studere dem, han så hun stod i sit røde tøj, og han havde bemærket de unge ulve's blikke, og rystedet muntert på hovedet af dem, og den unge dame som Diana sniffede til, duftede ikke så godt da de ikke havde haft adgang til bad, og deres tøj så nu nydeligt ud selv om det ikke var rent, Kuuma hørte dog sin Mage og Alpha, han sagde roligt.
''tja, jeg tror vi har reddet dem fra sult og andre grimme ting, min elskede Alpha, og tja, jeg har sagt jeg ville træne de unge mænd, med din tilladelse min elskedet, og hvis de unge kvinder vil, så osse dem, men det er dit ord da er lov min elskedet''
han så lidt på Ace da stadig skubbede ham, og han gik roligt over til sin Alpha, og gav hende et kys på kinden, hørte nogle af de unge fnise, og han rødmedet svagt bag masken som han havde taget af, da han hørte sin Alpha, svarede han kærligt sin Mage.
''ja min elskedet, det er de første, og tja regner med da kommer flere, men nu må vi se, min elskedet Alpha, da kommer nok flere, men lad os starte med de første her, og det ikke ondt ment, men tja, vi skal skaffe mad, læ, og matriale, men min skat, jeg kan godt jage, og lære dem at jage, både som varulv og som menneske, forude lære dem våben brug og andre brugbare ting men tja det dit kald som sagt, hvad du vil sætte os til, du Alpha, jeg er bare beta hehe''
han kyssede hende drillende på munden med armene om hende, dog var han underdarig, dog var der osse meget savn i han's kys så vel som glæde over at se sin elskedet Alpha og Mage igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)   [Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma) - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
[Afsluttet] En kvinde i nød? Ej det et paradoks XD (Diana Kaguya, Dust og Kuuma)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] En mørk tunnel. (DIana, Kuuma + Selena)
» [Uafsluttet] Mine kære klanmedlemmer(Diana, Kuuma, Pixy og Rin)
» [Uafsluttet] Another beastcaller, like my Diana? you want to take my food, fucker? ( Kuuma og Makuro )
» A 3 person problem, or i am just a bad dog? fuck this shit ( Diana og Violet )
» the beginning of a wolf clan (Senela, Kuuma og Dust )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: